Tøffedyrene!

Tøffedyrene!

Medlemmer: 720
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
888 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

MØN RUNDT - Søndag 06-09-2009 MØN RUNDT - Søndag 06-09-2009

MØN RUNDT - Søndag 06-09-2009
Hva siger i Tøffedyr? Er der tid/lyst/lejlighed til at deltage heri.

Turen er en annonceret tur på Bikx hjemmeside:
Michael Hjortkær fra Møn vil igen i år køre os rundt på den smukke ø, hvilke veje han vil finde til os i år på Møn bliver igen en overraskelse, vi ved bare med sikkerhed at når det er Michael der gør det bliver det en smuk tur i et roligt tempo.
Turen starter på Stege torv kl 13.00 hvor du bare møder op. Ønskes der spisning på cafe Frederik (Stege torv) kl 12.00 skal der forud tilmeldes, se evt. på Bikx hjemmesiden.

Hvis vi bliver nogle stykker Tøffedyr, så tager jeg med, også selv om der skulle komme en lille regnbyge. Hvis der forudsiges konstant regnvejr bliver jeg hjemme.

1# Kim (evt. spisning kl. 12)
2# dig

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Nogle af stikkontakterne virker ikke på en af faserne 2.000 kr.
  • Haveaffald 500 kr.
  • Flytte kontakt fra midt på væg til gulvhøjde 714 kr.
  • Samling af Ikea børne seng med udtræk og skrive bord og skuffe modul 1.300 kr.
  • Fjernelse af skjult hvepsebo 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MØN RUNDT - Søndag 06-09-2009
  • #2   2. sep 2009 Hmmm

Ska´ til føsda´ på søndag smiley

God tur smiley

• #3   2. sep 2009 Den skal jeg da lige have afstemt. Umiddelbart ser det interessant ud.

mvh

Knud

• #5   2. sep 2009 Hvis ikke det pisseøseregner ved afgang herfra forventer jeg og junior af indtage en gourmetfrokost på cafe de fire hjørner på torvet ved middagstid, inden en sikkert dejlig tur

2# Gert (Frederikssund) (minus spisning og heldagsregn)
    3#Rasser
    4# Knud
    4# Er du den næste????

• #6   3. sep 2009 Holder vejret og jeg er vågen nok - så kommre jeg smiley

3#Rasser
    4# Knud
    5# Andreas Kjøller
    6# U're the next biker?

• #8   5. sep 2009 Ungdommen af i dag Altså!!!!

Rasser bytter den ene tur ud med den anden - MC-turen i morgen bliver byttet med en druk-ditto i nat!

3# Knud
    4# Andreas Kjøller
    5# U're the next biker?

• #9   5. sep 2009 Hehe.. så bliver værktøjet ik lagt ind i værkstedet hva smiley

Har ondt af dig Knud.

Ps. så ved jeg ik om jeg er 100% køreklar til i morgen..

• #10   5. sep 2009 Du skal sgu ikke have ondt af, Derimod, bliver det en sand fornøjelse, at knajten skal have hovedet nedad for at samle skramlet.

• #11   5. sep 2009 :oD

Knud, det HELT OKAY at reagere - bare ud med det.. Vi er her for dig!

• #12   10. sep 2009 Hej Tøffedyr
    ups, jeg glemte lige at skrive lidt om turen.
    Vi endte op med ca. 30 mc på turen Møn rundt.
    Det blev til lidt over 100 km på nogle veje som jeg ikke selv ville have kunnet finde rundt på. Godt det var en lokal Møn-boer som viste vej.
    Og vejret - det var jo pragtfuldt solskin.
    Omkring 10 deltage var af forskellig herkomst (bl.a. Knud og jeg), resten var fra en rigtig hyggelig mc tur klub, nemlig MC hygge. Og det er også hvad de er, nogle byggelige mennesker at være sammen med.
    Bliver denne tur arrangeret igen næste år, kan jeg varmt anbefale den, især hvis det er Michael Hjortkær som er turleder, han kan sgu godt nok sit kram.

Med Tøffe Hilsen
    Kim

• #13   10. sep 2009 Det ku være, at jeg også skulle gi min version. Kim og jeg havde nemlig slet ikke samme oplevelse:-)

Jeg kørte i fint vejr ned til Stege Torv, hvor jeg uden for den mc-ist befængte cafe mødte en vældig flink mand, der hedder Kim. Nogle af jer kender ham muligvis;-)

Der kom fælere og flere til, og efterhånden som diverse sandwicher og kaffekopper var ekspederet, begyndte vil så småtr at trille deruda'. Små bitte veje, fine sving begyndende storslået natur med havkig og lækkert vejr. Det tegnede helt fantastisk - alle 3 km til Udby.

Ved I, hvorfor det hedder Udby??

Det er fordi det netop er det sted. hvor jeg for tredie gang i indeværende sæson oplever et batteri, der bare klapper sammen!!!!

Ikke en skid at gøre - den ene MC efter den anden tøffede forbi, men sidste mand standsede dog og spurgte til mig. Nå jeg sagde god tur til ham og gik i tænkeboks. Der var en flink danme i et bette hus. Hun lod mig parkere knallerten der, og så ringede jeg ellers hjem efte chaufføren. Jeg bad hende tage lidt værktøj med i den polske Bentley, og mens jeg så ventede bød den rare dame mig på kaffe og kringle.

OK - min afhentning kom, uden værktøj, men hjem kom jeg da. Næstre morgen fik jeg fat i et nyt batteri af et andet fabrikat end de tre foregående, jeg blev igen kørt til Møn (Udby fandeme), skiftede batteri og havde en fin aftentur hjem.

Tirsdag aften fik jeg så en mail fra før omtalte flinke Kim, der tilbød at jeg da kunne være kørt med ham resten af turen, og så kunne han da bare have kørt mig hjem - jeg skulle da bare have ringet. Pænt vaf ham, men ved nærmere efttertanke - det er svært at ringe mig op når jeg kører, og så havde jeg ikke hans nummer, og endelig var jeg nok gået glip af kaffe og kage.

.... engang skal jeg altså køre Møn rundt....

• #14   10. sep 2009 til næste gang sørger vi for at vore telefoner er kodet med vore numre, vi skal da ikke sådan blive væk fra hinanden, igen.
    På Møn turen, ved en efterfølgende pause, var der en af de andre MC-kørere som fortalte at Knud "var væk" grundet strømproblem.
    Jeg checkede min mobil, på min tlf var Knud ikke, så jeg ringede hjem til Sandy, men hun var i byen og ikke i nærheden af en pc, for så ville jeg have guidet hende ind på vores kaffeliste. øv også.

p.s. der var kaffe og kage i Nyord

• #15   18. jun 2012 for megen ironi, var svær at sluge, så nu ka jeg se hvorfor den "flinke" kim ikke har deltaget i så meget siden.

Kommentér på:
MØN RUNDT - Søndag 06-09-2009

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce