1.258 visninger
|
Oprettet:
Banedage med transport til salg {{forumTopicSubject}}
Da jeg lige har brækket kravebenet kan jeg ikke deltage i dagene 17+18/9 på Anderstorp.
Jeg har en ven der tager afsted og bilen er lejet så derfor er der plads til en mc med udstyr og en person.
Vi køre fra fyn den 16 sidst på eftermiddagen.
Transportudgifterne deles lige over mellem de to der skal køre race.
Skriv hvis I kender en der vil med.
maj 2008
Følger: 14 Følgere: 17 MC-er: 4 Emner: 35 Svar: 134
okt 2004
Følger: 35 Følgere: 175 MC-er: 9 Emner: 200 Svar: 932
Kan banedagene ikke refunderes ??
Mikael
jun 2006
Følger: 74 Følgere: 72 MC-er: 3 Emner: 69 Svar: 567
jun 2005
Følger: 32 Følgere: 30 MC-er: 5 Emner: 74 Svar: 1.111
Pengene refunderes ikke og det er sådanset fint nok.
Jeg ville helst sælge det samlet som en pakkeløsning. Men lad os se hvad der sker.
dec 2006
Følger: 25 Følgere: 23 MC-er: 2 Emner: 28 Svar: 251
Og hvad prisleje snakker vi??
jun 2005
Følger: 32 Følgere: 30 MC-er: 5 Emner: 74 Svar: 1.111
Der er gul men det plejer ikke at være noget problem at skifte op eller ned
dec 2005
Følger: 14 Følgere: 11 Emner: 33 Svar: 1.735
Hvis de kan byttes til noget grønt så har jeg formentlig en køber. Send dit tlf nr. i en PM så ringer jeg imorgen.
Mvh
Stefan
jun 2005
Følger: 32 Følgere: 30 MC-er: 5 Emner: 74 Svar: 1.111
dec 2005
Følger: 14 Følgere: 11 Emner: 33 Svar: 1.735
Jeg har NETOP købt en anden plads, så det er kun godt hvis du har solgt din.
Mvh
Stefan
jun 2005
Følger: 32 Følgere: 30 MC-er: 5 Emner: 74 Svar: 1.111
Banedage med transport til salg