*ÅRHUS*

*ÅRHUS*

Medlemmer: 497
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Cykel lås 400 kr.
  • plæneklipperservice Klippo Comet SE 1.000 kr.
  • Havemand til at flytte jord 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Endnu en nakket cykel...
  • #1   14. sep 2009 Simon du skriver altid at man skal have gps på.. Har spurgt en gang før men har ikke fået svar så nu prøver jeg lige igen.. Hvilket gps system bruger du? og hvad koster det? For gider ikke at betale for det..

• #2   14. sep 2009 Du har vel ikke et link til hvor jeg kan købe en??

• #3   14. sep 2009 Jeg siger mange tak for hjælpen..

Her koster den 1500 på tilbud..
    (link fjernet)

• #4   14. sep 2009 Simon: Som jeg læser det skal man have den der tracker afmonteret og sat til at lade op en gang imellem (der ser ikke ud til at være muligt at tilslutte den mc'ens strømnet). Er det rigtigt?

• #5   14. sep 2009 Rune, med en 12 -> 5V adapter bør man nemt kunne lade den fra mc'en
    ( http://elektronik-lavpris.dk/index.php?cPath=1633_1638 o.a, åben cigar-stikket i monter resten direkte.)

Men afhg. ens kørsels-mønster kan jeg stadig se et problem i, at gps-en iflg. oplysningerne kan holde strøm i 2-3 dage, og skal lades i 3-5 timer...?

Nogen som har en smart ide, hvis ens mc ikke holder i nærheden af en uafhængig strømforsyning?

• #6   14. sep 2009 Nu kører jeg ikke så tit pga arbejde.. Som jeg forstår det skal man jo ud og køre hver anden da for at være sikker på at der er strøm på gps'en?

Så virker den jo ikke alligevel hvis der sker noget??

• #7   14. sep 2009 okay. en måned er jo noget andet.. så er det kun vinterhalvåret man skal være opmærksom på.

• #8   14. sep 2009 Simon R, det vil være fint hvis du kan måle lidt på strømforbruget... Mit batteri er f.eks. på 10 Ah, så vi skal da ned på nogen få mA før jeg synes det vil være acceptabelt at lade den stå i en uges tid...?

p.f.t.

• #9   14. sep 2009 Hvis I vil være sikre på at måle det rigtige strømforbrug, skal I måle over flere dage uden at der har været tænding på. Nogle gps alarmer skruer ned for forbruget, hvis der ikke har været tænding på i f.eks. 24 timer. Der må jo så være nogle funktioner de skruer lidt ned for.

• #10   15. sep 2009 Jeg har ikke nogen vedligeholdelseslader.. Det har aldrig været nødventig så kan ikke se hvorfor jeg skulle købe en nu.. og hvis man har det er det jo ikke svært for en evt. tyv at se at der er sat en ekstra ledning på batteriet og bare følge ledningen til hvor gps'en er gemt??

Ved ikke om det bare er mig??

• #11   15. sep 2009 Det' bare dig.......!!
    ;o)

Tror de færreste begynder at splitte mc'en FØR de stjæler den, og hvis man kan få en sms så snart mc'en flyttes, og derefter løbende position, er man da godt hjulpet...?

... Men selvf., hvis den bliver smidt ind i en kassevogn, kan både cyklen og gps-signalet forsvinde på alt for kort tid!

Kommentér på:
Endnu en nakket cykel...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce