{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
926 visninger | Oprettet:

når den falder i omdrejninger ?? {{forumTopicSubject}}

hey med jer dt køre, har anskaffet mig sån en "vild" mudder ged ( DT 175 fra 92 ) til hygge i skoven og vinter kørsel for at skåne min cbx`r, men synes den falder sjovt i omdrejninger når den er blevet godt varm og når man er lidt hård ved den, situationen er den at når jeg har revet den godt op i omdrejninger i selvfølgelig i et gear, og trækker kobling ind såden bare coaster afsted :)falder den norm fart ned til Ca 4000 omd. men så fra de 4000 til ca 3000 er den en lille smule langsommer og under 3000 falder den så igen normal???? og det går den kun når jeg har revet den op i omdrejninger eller kørt med power på i et stykke tid, og ikke når den er i neutral, i neutral falder den normalt hele vejen ned.. nogen der har haft ligende oplevelse med deres og eventualt en løsning. der kommer snart billeder og tekst ind på min profil, så i kan se dyret i alt sin øhhh pragt.


Kommentarer på:  når den falder i omdrejninger ??
  • #2   16. sep 2009 det med falsk luft har jeg været igennem med studsen osv. men fandt intet prøvede og indstille min nål i gasspjældet og det gav lidt så mon håber på at det kan indstilles væk, har du haft lejet med indstilling på den nål som går ned i dysen jeg har sat min så den står i den anden hak tættest på dysen

  • #4   16. sep 2009 ok, så blev man det klogere

Kommentér på:
når den falder i omdrejninger ??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce