1.164 visninger
|
Oprettet:
solstråle :-) {{forumTopicSubject}}
stor tak til politiet
min gps blev nappet for ca 32 timer siden,
og her i formiddag ringede horsens politi
og fortalte de havde fundet den i en
lithausk bil
tak igen til ordensmagten
det var flot
mar 2008
Følger: 25 Følgere: 24 MC-er: 4 Emner: 12 Svar: 371
mar 2008
Følger: 25 Følgere: 24 MC-er: 4 Emner: 12 Svar: 371
MUHAA HA HA
jan 2008
Følger: 26 Følgere: 24 MC-er: 2 Emner: 70 Svar: 645
jan 2008
Følger: 26 Følgere: 24 MC-er: 2 Emner: 70 Svar: 645
faktisk kan de nu ikke finde min gps !!!!
de har ledt alle steder haha,det er sgu da humor der vil noget
men okay de kunne da oplyse jeg fik stjålet en cykel for 14 år siden :-)!!
hehe
solstråle :-)