{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Syn vedr. indregistrering ?
  • #1   1. okt 2009 er det nødvændigt at aflevere pladerne for at spare pengene??

    der hvor jeg er forsikret er der 3 måneder hvor forsikringen ikke gælder og så "kan" man jo lige som ikke køre... så er man nemlig fri for at aflevere plader og hente dem igen osv...


  • #2   1. okt 2009 Ja kan da spare lidt da den er smidt til opbevaring nu så det er jo 2 mdr tidligere end jeg "må" køre endnu, og tror ikke lige jeg henter den til 1.marts men 1 april så er der jo lige 1 måned mere og hente der

  • #3   1. okt 2009 ja okay på den måde er der jo en del at spare...

  • #4   1. okt 2009 Jeg deponere pladen ved GF og så opbevarer de den. Dvs at cyklen ikke afmeldes ved SKAT. Så sparer jeg forsikringen i de mdr jeg ikke har pladen. Det koster 100 kr i gebyr hos GF (kan jeg fortælle). Man kan dog ikke få lov at deponere pladen vinteren over hos alle forsikringsselskaber.

  • #5   1. okt 2009 Nu skriver du ikke om du har kasko eller kun ansvar, men da mc'en er fra 2008, formoder jeg du har kasko. Så hvad med tyveri og brandforsikring i perioden uden forsikring. Jeg så godt, at du har sendt den til opbevaring, men ved opbevaring er det ofte din egen forsikring der skal dække tyveri og brand. Har du undersøgt, hvad der gælder for det sted, du har din opbevaret.

    Hvis du for eksempel har din mc på værksted og den bliver stjålet ved et indbrud i værkstedet, er det også din egen kaskoforsikring der skal dække tyveriet.


Kommentér på:
Syn vedr. indregistrering ?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce