1.646 visninger
|
Oprettet:
Syn vedr. indregistrering ? {{forumTopicSubject}}
Er det ikke stadig sådan af hvis man aflevere plader så skal den ikke synes når man får plader på igen hvis cyklen er under 5år ?
Jeg ville nemlig afmelde forsikring og aflevere plader her i vinter og så få nye til foråret
Cyklen er fra 2008....?
dec 2008
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 57 Svar: 333
der hvor jeg er forsikret er der 3 måneder hvor forsikringen ikke gælder og så "kan" man jo lige som ikke køre... så er man nemlig fri for at aflevere plader og hente dem igen osv...
maj 2004
Følger: 23 Følgere: 20 MC-er: 3 Emner: 127 Svar: 332
dec 2008
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 57 Svar: 333
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 37 Svar: 484
feb 2007
Følger: 4 Følgere: 8 Emner: 10 Svar: 132
Hvis du for eksempel har din mc på værksted og den bliver stjålet ved et indbrud i værkstedet, er det også din egen kaskoforsikring der skal dække tyveriet.
Syn vedr. indregistrering ?