1.019 visninger
|
Oprettet:
Det er ikke meget der sker {{forumTopicSubject}}
Det er ikke meget der sker i denne gruppe, har folk mistet interessen
sep 2006
Følger: 25 Følgere: 25 MC-er: 2 Emner: 58 Svar: 572
Det kan være det er derfor, eller fordi så mange har skiftet Ninjaen ud.. Men du er da velkommen til at oprette alle de emner du har lyst til
jun 2008
Følger: 19 Følgere: 19 MC-er: 3 Emner: 72 Svar: 286
sep 2006
Følger: 25 Følgere: 25 MC-er: 2 Emner: 58 Svar: 572
Jeg sender jævnligt invites ud til nye Ninja-ejere.
jun 2008
Følger: 19 Følgere: 19 MC-er: 3 Emner: 72 Svar: 286
Det er ikke meget der sker