{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.124 visninger | Oprettet:

nogen der vil købe bremseoptimering?? {{forumTopicSubject}}

da jeg har sat min cykel til salg, ligger jeg inde med et sæt 6stemplede tokico kalibre fra en hayabusa(inkl helt nye SBS street excel klodser). og 1stks radial bremsemaster fra en gsxr 750 2005.

jeg har ligeledes 2stk adaptere som jeg har fået cnc fræst til kaliberne, så de passer direkte på vores hyosung. så det er bare at montere, udlufte og køre :o)

END OF BAD BRAKING!!

jeg har aldrig kørt med det, adaptere og kalibere har kun været prøvemonteret under tilpasning da jeg fik fremstillet adapterne. så jeg kan ikke svare på bremseforskellen, men jeg er 110% overbvist om at det nok ska give stop power for alle pengene, og en LANGT bedre bremse føling, end de slatne hysoung bremser(især masteren, er sløj på hyosung)

jeg er villig til at sælge det hele for 1500kr+ evnt porto.(jeg behøver vel ikke at nævne at det står mig i langt mere?? men, ka da nævne at jeg gav 1000kr for kalibere, 500kr for bremseklodser, 700kr for bremsemaster(købt i england), og prisen på adapterne er et kapitel for sig selv, men skulle man have dem fræst uden at kende en cnc maskin arbejder, ville de nok alene koste 1000-1500kr)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nogen der vil købe bremseoptimering??
Kommentér på:
nogen der vil købe bremseoptimering??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce