{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  off topic
  • #1   24. nov 2009 Trøst dig så med, at du ikke ruster:-)

• #2   24. nov 2009 måske er det ikke taget den er gal med, men badekaret der er stillet det forkerte sted : )

• #3   24. nov 2009 I kan bare sætte en kompressor til - men en luftslange - så har i boblebad - Nej spøg til side, hvad er det for et tag - og hvor stor er hældningen? - Nu snakker man jo forsikring - og de smyger sig uden om hvis det kan lade sig gøre....

• #4   24. nov 2009 du har dælme da dit hyr med det bad, så lugter det så er der vand på gulvet. det er dælme ikke nemt at gøre så dan en lomme entreprenør tilfreds.
    smiley
    har for øvrigt en vandsuger var det noget.

• #5   25. nov 2009 det er etanittag og der er ca. 5 gader hældning eller sådan noget. Nej forsikringen dækker ikke da der stod en lille notis i tilstandsraporten smiley men ikke nok med det, nu har jeg hyr med fyret og det viser sig at vores skorsten er pisse ulovlig. man kan rykke med den hvis man tager fat i det nederste trin og skubber lidt frem og tilbage. der er ikke sat stivere eller cement i og der er ikke afdækning i toppen, så muren var dybt rystet over at skorstensfejeren havde godkendt den, så nu ringer jeg til forsikringen i morgen for det må ejerskiften fandme dække... typisk når manden er taget afsted og jeg er midt i eksamensopgave... lortehus.

• #7   25. nov 2009 Fanme en kedelig sag Rebekka - ejerskifte forsikring - det bliver en tung omgang - de vil hverken dække det ene eller det andet - men giv ikke op - og op med humøret, det hjælper .... pøj pøj med det.

Hvis det kan være en trøst,så er du ikke den eneste - der har sager på nakken - Jeg har et hus hvor lejerne er stukket af fra alt rod og intet lavet i stand - og for at det ikke skal være løgn, så har nabo bonden til det hus - fældet 12 af mine 27 år gamle træer - så ham måtte jeg politianmelde - Han lovede mig for øvrigt øretæver i telefonen - så dem håber jeg da at få en af dagene.
    Men pyt Rebekka - vi skal jo ha noget at tage os til her i vinterdagene :o))

• #8   26. nov 2009 Hej skat

Ja der er sku altid noget når jeg er taget ud og sejle. Men hvis jeg ikke var afsted, kunne vi ikke få det lavet.
    Og heldigvis kommer I jo snart ud til mig.

Så op med hovedet skatter. der er lys foroven af skorstenen smiley hehe

Kommentér på:
off topic

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce