{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  OFF Topic
  • #1   20. jan 2011 Lyder ikke særligt godt. Håber der er nogle der kan hjælpe dig/jer.

  • #2   21. jan 2011 I er desværre ikke de eneste, jeg mangler akut en lille lejlighed eller værelse hvor min dejlige hund og jeg kan bo.. Også på Vestegnen.. Men det er rigtig svært hvis man ikke kender nogen som kender nogen, eller hvis man ikke har været skrevet op de sidste 20 år...

    Der er en regl at man kan søge bolig i den kommune som man arbejder i, nu ved jeg ikke lige om du/I arbejder i vestegnen, men hvis I gør, så kontakt jeres kommune eller gå ind på deres hjemmeside. Der kan I printe en ansøgning ud og sende ind til bolig kontoret. De har ingen ventelister og eneste 'krav' er, at man skal arbejde midst 30 timer om ugen i den kommune man ansøger bolig i. Da I har børn bliver I sikkert prioriteret højt.
    Hvis det ikke lykkedes, så er DBA.dk (den blå avis) også et godt sted at lede.

    Jeg håber at I har held med at finde en bolig, og hører I om en lille lejlighed eller værelse i jeres søgen, må I meget gerne sige til :o)

    Hilsen Janni


  • #3   23. jan 2011 Jeg har en dejlig lejlighed i Hvidovre, der er indflytningsklar nu.

    Se her: http://www.dba.dk/dejlig-lys-lejligheden-der/id-70702054/

    Er derspørgsmål, så skriv PM smiley

    Dan


  • #4   23. jan 2011 Jeg har lige sat den ned til 9.999,- Den er ikke opdateret i ovenstående link smiley

  • #5   23. jan 2011 Hey Dan

    Tusinde tak, men den er desværre ALT for lille - som skrevet skal den være min 6 værelser - vi har i alt 4 unger..... men thanx anyway


  • #6   23. jan 2011 Selv tak Panther

    Det var nu også til Janni smiley

    Dan


  • #7   24. jan 2011 Hej Dan

    Tusind tak for dit tilbud, men det er desværre for dyrt til mig. Jeg ved godt at det er en lidt umulig opgave at finde noget herinde på Vestegnen til max kr. 3000, men sådan er det når man lige er blevet single og har mistet sit job... Bad luck..
    Jeg håber at du finder en lejer til din lejlighed, og kender du nogen andre som har en billig lejlighed/værelse -hvor man også må have hund, så må du hellere end gerne sige til, eller send en PM :o)

    Hilsen Janni


Kommentér på:
OFF Topic

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce