1.350 visninger
|
Oprettet:
Hej alle {{forumTopicSubject}}
Ja så fik vi sku lige en ny gruppe til ps3 geeks
Der er allerede 1 som jeg os er medlem af.. Men der sker ikke en skid. Så jeg håber at vi med denne gruppe kan få lidt gang i spilleriet og uddele tips og tricks
og spille lidt sammen her i de mørke vinter timer indtil cyklerne kan komme på gaden
lad os skrive vores ps3 navne her så kan vi jo tilføje hinanden
PS3 navn:
MortenC
apr 2005
Følger: 170 Følgere: 167 MC-er: 5 Emner: 24 Svar: 738
spil bf 1943 .. dirt2 ... warfare 2
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 68 Svar: 1.582
spiller Dirt 2, Motorstorm 1 + 2, Resident Evil 5 og en del flere lidt ældre titler
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 80 Svar: 163
Rutineret Fifa spiller og meget andet..:-)
nov 2008
Følger: 42 Følgere: 40 MC-er: 2 Emner: 117 Svar: 480
maj 2008
Følger: 5 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 32 Svar: 1.022
Jeg har næsten lige købt maskinen og spiller kun GTA4 pt
Køber nfsshift, motorstorm og hvis nogen kan anbefale et godt mc spil er jeg lutter øre
hygge
nov 2008
Følger: 42 Følgere: 40 MC-er: 2 Emner: 117 Svar: 480
nov 2008
Følger: 42 Følgere: 40 MC-er: 2 Emner: 117 Svar: 480
maj 2008
Følger: 5 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 32 Svar: 1.022
nov 2008
Følger: 42 Følgere: 40 MC-er: 2 Emner: 117 Svar: 480
feb 2006
Følger: 40 Følgere: 39 MC-er: 3 Emner: 48 Svar: 1.144
Spiller kun gta4 for tiden, venter på GT5 kommer til marts eller jeg finder et billigt n4s shift...
/ Bülow...
apr 2005
Følger: 170 Følgere: 167 MC-er: 5 Emner: 24 Svar: 738
feb 2006
Følger: 40 Følgere: 39 MC-er: 3 Emner: 48 Svar: 1.144
Hentede GT5 time trial demo i går, og det er kanon selv om der kun er nissan gtr35 standart og tunet at køre i og kun en bane...
/ Bülow...
Hej alle