{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.106 visninger | Oprettet:

Indbrud {{forumTopicSubject}}

Øv, så var det vores tur til at have indbrud.
Her til aften kom vi hjem fra vores barnebarns 2 års fødselsdag. Vi havde hundene med ( desværre), da vi kom ind, stod alle skabslåger åbne. Tyven havde stjålet hestenes "madpenge " 1200 kr som jeg skulle købe hø og Wrap for søndag, men det allerværste var dog at de havde stjålet Mogenses yndlings Triumpf læderjakke og hans to styrthjelme, min styrthjelm lå på gulvet, den var åbenbart glemt.
Min arbejdstaske lå tømt for gamle madpakker, papirer osv ned oveni vores kamera til 4000 kr smiley så han har haft travlt den bette tyv.
Næsten synd for ham at have ulejliget sig helt langt ud på landet, for hos os gør vi mere i, at vores dyr skal have det godt, end at have dyre møbler osv.
Mogens har sat et billede ind i sit fotoalbum af sin jakke

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Indbrud
  • #1   7. feb 2010 Træls at folk ikke kender forskel på dit, mit og deres.

• #2   7. feb 2010 ja det var sørme surt !!! så er det jo ærgeligt jeg ikke kørte omkring voel da jeg var på mc tur øv øv, mogens har sendt sms.

• #3   7. feb 2010 skal nok holde øjnene åbne rundt omkrig efter Mogens jakke så må man jo tage sagen i egen hånd sådan klarer vi det på landet

• #4   7. feb 2010 Sådan en lille lort!!!! Hvis vi møder ham på en af vores rekogniseringsrunder. Så tager vi jakken pænt af ham, lægger den forsigtigt sammen og ind på bagsædet i bilen, og så får han et par på munden, bagbinder ham og smider ham i begagerummet... kører ud i skoven og hænger ham op i et træ og så inviterer vi alle til fastelavnsfest.. smiley

Håber forsikringen æder det så Mogens kan få en ny jakke og nye hjelme..

• #5   7. feb 2010 Tyven har været meget hensynsfuld smiley der er kun små mærker efter ko-benet på det vindue han har brækket op og ingen tvivl om at han har prøvet det før, de "dimser" som holder krogen på vinduet er knækket fint af. Tlfén som stod i vinduet er pænt flyttet sammen med en blomst.
    I dag flytter vi Mogens´ Triumph for tyven har været inde på værelset hvor den står, og døren var låst op indefra.

• #6   7. feb 2010 Det er kanonsurt, men lad os da alle glæde os over at det er kyndige og ikke en eller anden desparat narkoman, der har splittet alt ad.

Mogens's jakke er jo til at kende, så måske......

..men ØV

• #7   7. feb 2010 ja der er så fredeligt på landet !

jakken passer jo lige til en kommende konfirmand hehe,

nå spøg tilside,mega surt og øv,men min svoger har også landsted og haft 3x indbrud nu .

men mon ikke peter bliver lykkelig over lidt omsætning,håber i får
    talt det hele godt op og kommer jer over chokket

• #9   7. feb 2010 ja,jeg har haft det i lastvognen 3 gange øvøv

• #11   8. feb 2010 Mogens,

Ked af at høre om dette.

Vær sikker på at virkelig låse din cykel op. Jeg var en politibetjent i mange år i England og har ved mange tyvene at vende tilbage for at tage væk, hvad de kunne ikke bære den første gang.

Fjernelse af tændrør er en god måde at starte.

Lad os håbe vi finder din jakke om sommeren.

Steve

• #12   9. feb 2010 Motorcyklen er fjernet. Vi overvejer at stille den gamle Virago derind i stedet for, sikke da skuffede de så bliver :-)))) Ja ved godt de kan finde på at komme tilbage. Vi har fundet ud af at de har stillet bilen oppe på vejen og gået ca 600 m gennem sne over 4 elhegn på hestenes mark (håber de fik et ordentlig hak i no...... ), desværre er der ikke så meget strøm på, end at det kun vil snurre lidt. Ellers er der ikke meget at komme efter, ejer ikke en gang en fladskærm.

Kommentér på:
Indbrud

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce