{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.386 visninger | Oprettet:

Recall af 2005-2007 modeller {{forumTopicSubject}}

fundet på Hyosung.com.

samme besked er også sendt til Hyosung danmark for at høre om der kommer noget ligende her hjemme.



SAFETY RECALL CAMPAIGN
ALL 2005-2007 GT 650-S-R AND GV650 MODELS
FUEL SYSTEM INSPECTION / MODIFICATION
This notice is being posted in accordance with the requirements of the National Traffice and Motor Vehicle Safety Act.

Hyosung Motors America has found that a defect relating to motor vehicle safety exists in all 2005-2007 50 state GV650 and GT650 including R and S models.

All affected models could have fuel tank venting issues leading to either fuel leaks or fuel starvation.

WARNING
A fuel leak combined with a source of ignition could cause a fire.

Fuel starvation could cause loss of engine power resulting in an accident.

An indication of the venting problem is the sound of high pressure releasing when the fuel cap is opened.

Hyosung motors America recommends that you not operate your vehicle until it is checked and or repaired by an authorized dealer.

This service will be provided free of charge.

Upon receiving this letter schedule an appointment with your closest Hyosung dealer to have your motorcycle inspected and or repaired.

The repair should take less than 30 minutes to complete.

For a complete listing of Hyosung dealers, visit here or call 770-447-5571

Federal regulations require any lesser receiving this recall notice must forward a copy of this notice to the lessee with in 10 days


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Recall af 2005-2007 modeller
  • #1   17. feb 2010 Tak for info smiley

    /Michael


  • #2   17. feb 2010 hehe den vil de nok prøve at springe ud over. det er vel galt med alle modeller hehe de kommer vel fra samme fabrikker


  • #3   17. feb 2010 er det ik bare det gamle omtalte problem med ventilation i tank dækslet??

    tjek korider.com, der står hvordan det fikses... ret simpelt så vidt jeg husker.

    og der kommer ikke benzin ud og går ild eller noget som helst... men mange har haft problemer med undertryk i tanken, så cyklen går ud eller ikke vil ta gas ordentligt...

    de borer vidst bare et lille hul et sted.


  • #4   17. feb 2010 og så vidt jeg ved, er det fikset på EU modellerne... uden at være sikker.

  • #5   17. feb 2010 har ikke observeret hverken undertryk eller noget,og kører jo næsten dagligt i dette herlige vejr smiley

  • #6   17. feb 2010 http://korider.com/index.php?topic=9333.0

    læs den her, der står hvad der skal gøres.


  • #7   18. feb 2010 Her kommer så det svar jeg fik fra ScanMi.

    Mojn Lars.



    Vi takker for mailen.

    Den er læst med stor interesse og vil blive debatteret i huset

    med de involverede personer.

    Jeg vil som tekniskmedarbejder undersøge sagen på de danske modeller.



    Tak for tipset.



    Mvh. Christian Franke ScanMi.



    P.S. Jeg vil holde MCgalleriet opdateret med svar osv. når jeg finder ud af noget nyt.


  • #8   18. feb 2010 lars- så tag da lige og smid dem et link til korider.com...

    så ka de se hvad der skal gøres, det er temlig simpelt. hvis altså nogen skulle opleve dette problem.

    det tjekkes nemt, kør en tur, og prøv så at åbne tankdækslet, hvis der kommer en kraftig swiiishh lyd, er der for stort vaakum i tanken, og dermed ventilerer den ikke ordentligt. hvilket så medfører at benzinen har svært ved at komme ud af tanken, og i flere udenlandske tilfælde er der endt benzin i luftfilterkasse osv... læs i det link jeg sendte.


  • #9   24. feb 2010 Hej Lars

    Vi har naturligvis forsket i din henvendelse om den amerikanske tilbagekaldelse.

    Den berører ikke køretøjer i Europa. Den er lokaliseret til et bestemt antal modeller der er leveret i USA. Den amerikanske tilbagekaldelse er dateret i februar 2008. I Europa er der ikke rapporteret om denne fejl.

    Vi kan dog ikke udelukke at der importeres brugte modeller fra USA og derfor sender vi en service meddelelse til vore forhandlere om det amerikanske problem.

    Tak for din henvendelse og mon ikke sneen snart er væk, så vi komme ud!

    Rigtig god fornøjelse
    Jørgen Brandt

    www.hyosung.dk
    jorgen.brandt@scanmi.dk


  • #10   24. feb 2010 vi kører sørme da på livet løs,ikke så pivset vel smiley

Kommentér på:
Recall af 2005-2007 modeller

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce