1.191 visninger
|
Oprettet:
Hey {{forumTopicSubject}}
Mange tak for invitationen til gruppen, jeg er helt ny herinde.. så kender ikke rigtig til hvad og hvordan det hele virker
Håber nogle vil hjælpe mig lidt igang, og stemme min XJ ind
Mvh . Rasmus
mar 2007
Følger: 70 Følgere: 59 MC-er: 14 Emner: 202 Svar: 804
Har stemt dig ind med din fine xj 600. Håber du kommer godt igang med mcg.
Mvh Per T
Hey