KONSTRUKTØRERNE-DIY

KONSTRUKTØRERNE-DIY

Medlemmer: 16
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
970 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Opstart Opstart

Hej folkens, jeg kan se at det er en helt ny gruppe, tak for invitationen til at være med : ) Jeg håber at jeg kan bidrage med lidt kreative idéer, om ikke andet så kan jeg i hvert fald love at vise jer hvad jeg selv går og roder med.

En hurtig præsentation; Jeg er 20år gammel, til hverdag står jeg i lærer som flymekaniker. I største delen af min fritid bygger jeg 2-hjuletkørertøjer : )

Jeg har bygget en del knallerter da jeg var yngre og har enddu et par stykker på programmet.

Af motorcykler har jeg "kun" bygget én fra bunden ind til nu, men jeg er rigtig godt igang med mit 2. store projekt : )

For tiden har jeg ikke været så flittig til at opdatere billederne i min profil da jeg hovedsageligt ligger billeder på min blog:

http://ossianbuilds.blogspot.com/

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng spisebordslampe op 250 kr.
  • Græsslåning 950 kr.
  • El tjek og eventuelt fjerne stikkontakter i lejlighed 1.000 kr.
  • Montering af gardiner og TV stand 1.500 kr.
  • Fjernelse af ukrudt under hæk 600 kr.
  • Måske defekt kabel i loftet - tjek og reparer 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opstart
  • #1   15. mar 2010 jeg hedder michael og er 40 år lige om lidt , er udlært rørsmed, og har arbejdet en del år som pulvermaler, er nu ude af arbejdsmarkedet ,efter en fejlslagen hjerteoperation, derfor er jeg ufattelig langsom ,men har til gengæld god tid. det gør også at jeg ikke kan køre så meget på mc , men elsker at ordne på dem . jeg har i mange år lavet knallerter , motorcykler. motorbåde . huse. og alt muligt andet .
    mine forcer er :
    en udpræget sans for at se hvad man kan og hvad der er harmoni i.
    mekanisk snilde
    en stor omgangskreds med mange kompetencer,som gerne hjælper mig.
    teori ,finde stof om et emne , og sortere det .

svagheder :
    min kvalitetskontrol er ikke altid så god , men det arbejder jeg på.
    bliver hurtigt træt og når derfor ikke så meget.

• #2   15. mar 2010 Hey DIY'ere

Jeg hedder så Claus (bedre kendt som Mr. Bobber) Autodidakt entrepanørmaskinfører på 8'ende år. Har kørt og repareret entrepanørmaskiner lige så lang tid. Og alle afskygninger af dem.

Startede med at ombygge motorcykler for 2 år siden. Og har haft 4 maskiner på liften til ansigtsløfning indtil nu (incl. min egen). Er PT i gang med en større ombygning af en Hyosung GV650. Samt en konvertering af en Regal raptor fra at være en mainstream kinøjserknallert, til en hardcore Bobber med apehanger..

Mine forcer er at holde omkostningerne nede, ved at lave specielle dele ud af stort set ingenting. eller i det mindste modificere de originale dele til at være helt specielle.

Desuden har jeg gennem de sidste par år oparbejdet et kæmpe netværk over det meste af europa. Så uanset hvilken reservedel eller customdel man står og mangler kan jeg skaffe den til den rigtige pris..

Min svaghed er nok min mangel på værktøj.. men det gør bare en mere opfindsom med det man har til rådighed.

• #3   16. mar 2010 Ja jeg hedder også Claus, bedre kendt rundt omkring som Mr.Maul-Jakobsen, kører og modificerer på min gamle trofaste WLC som jeg aldrig blir færdig med... der er altid en ting der lige kan ændres etc., hygger med et langvarigt projekt i en Suzuki Gs500, som nok ender ud med at være noget flat/caferacer agtig... Pinstriper, maler, customicerer og elsker at lave ting og sager... Ligesom PJ har jeg en blog hvor jeg smider op hvad jeg render og laver af finurlige ting og sager, og eftersom det er en værksteds-blog er der løbende lidt "øjen-guf" ... i må selv ind og kigge hvad det er:

www.maul-jakobsen-speedshop.blogspot.com

det var det hele fra mig af...

mvh

/Claus

• #4   27. jul 2010 Jeg kan godt se at jeg har været lidt langsom til at skrive om mig selv herinde.
    Jeg hedder Dion også kendt herinde som Globetrotteren.
    Jeg arbejder som kranfører på Nordsøen og benytter mig den vej lidt af fuldt udbyggede værksteder og god hjælp fra veluddannede kollegaer.
    Jeg har bosat mig i Grækenland og har det sidste stykke tid været igang med at ombygge en lille VT 600. (Har dog stået lidt stille hen over sommeren da jeg hellere vil køre i det gode vejr end at stå inde på mekanikerens værksted og svede.) Ombygningen fortsætter en gang efter september.
    Har efterhånden fået skrabet dele sammen så jeg burde kunne blive færdig hen over vinteren.

• #5   27. jul 2010 bedre sent end aldrig smiley som "straf" holder vi vores første møde hos dig , i det varme Grækenland i foråret smiley
    Det er vist ret kendetegnende for os alle at vi hellere kører end skruer når det er sommer, har også en del dele liggende der skal skrues på til vinter.

• #6   27. jul 2010 smiley
    I kommer bare forbi. Jeg skal nok have kaffe klar så.

Kommentér på:
Opstart

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce