{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.649 visninger | Oprettet:

Iridium IX {{forumTopicSubject}}

Før jul købte jeg nogle nye rør til min GSX-R 750 K8 over nettet som ved forhandleren stod listet til at passe til min cykel. De hedder: NGK Iridium IX CR9EIX

Da jeg forleden tog de originale rør ud for at udskifte hed de noget andet, nemlig: NGK Iridium IR CR9EIA-9

Forskellen på de 2 rør er at CR9EIA-9 går 0.8mm længere ind i forbrændingskammeret. Ellers er de identiske, længde af gevind osv. Det er selve elektroden der er lidt højere på de originale.

Er der nogen der ved om det vil gøre en forskel, da jeg må indrømme jeg er lidt træt af at skulle købe nye da man jo ikke ligefrem får dem foræret... ?

Har skrevet til NGK, men de lader ikke høre fra sig. Så ville lige spørge herinde om nogen andre har gjort dette med gode resultater.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Iridium IX
  • #1   18. mar 2010 Nå, nu da jeg havde mistet tålmodigheden med NGK kom der selvfølgelig en mail tilbage...

    Det ser så umiddelbart ud til at kunne lade sig gøre. Så ved andre jo også dette smiley

    Evt. andre der har prøvet?

    --------------------------------------------------------------------------------

    Hello,

    The NGK CR9EIX can be substituted in place of the original NGK CR9EIA-9 The difference in spark location (.8mm) shouldn't be noticeable.

    Regards,



    Brandon Peeler

    Technical Support Representative

    Aftermarket Division

    NGK Spark Plugs (U.S.A.), INC.

    46929 Magellan Dr.

    Wixom, MI 48393


Kommentér på:
Iridium IX

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce