1.024 visninger
|
Oprettet:
R6 til salg. {{forumTopicSubject}}
Hej alle i kære århusmedlemmer
så er min R6 fra 2000 sat til salg, så hvis i kender nogen, som kender nogen eller du bare selv har lyst til at købe en r6 så sig endelig til!
den er rigtig præsentabel når man kører på vejene og den ser pæn ud, samt starter hvergang og kører super godt.
Prisen er ikke fast, så kom med et bud, så kan vi tage den derfra
(ikke skambyd - det gavner ingen)
Salget er grundet i at jeg gerne vil have noget af nyere årgang, noget fra 06 og frem
jun 2008
Følger: 80 Følgere: 61 Emner: 214 Svar: 1.679
jul 2005
Følger: 25 Følgere: 39 MC-er: 5 Emner: 157 Svar: 3.572
jun 2008
Følger: 80 Følgere: 61 Emner: 214 Svar: 1.679
jun 2008
Følger: 19 Følgere: 19 MC-er: 3 Emner: 72 Svar: 286
jul 2005
Følger: 25 Følgere: 39 MC-er: 5 Emner: 157 Svar: 3.572
jun 2008
Følger: 19 Følgere: 19 MC-er: 3 Emner: 72 Svar: 286
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 4 Emner: 46 Svar: 573
jul 2005
Følger: 25 Følgere: 39 MC-er: 5 Emner: 157 Svar: 3.572
Jeg byder den krøllede halvtredser og en chokolade smelter fra OBH.
jun 2008
Følger: 80 Følgere: 61 Emner: 214 Svar: 1.679
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 4 Emner: 46 Svar: 573
jamen får sgu svært ved at følge med der, hvad med en maxien i rent bytte så? du skal nok selv lige lappe den så men ellers skulle den være top... - hvis du altså lige tætner cylinderen også... og skifter stemplet... men ellers...
jul 2005
Følger: 25 Følgere: 39 MC-er: 5 Emner: 157 Svar: 3.572
Jeg holder fast ved mit sidste bud, og smider en stavblender fra Braun oven i hatten.
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 4 Emner: 46 Svar: 573
apr 2005
Følger: 93 Følgere: 98 MC-er: 1 Annoncer: 11 Svar: 2.815
jun 2008
Følger: 19 Følgere: 19 MC-er: 3 Emner: 72 Svar: 286
apr 2005
Følger: 93 Følgere: 98 MC-er: 1 Annoncer: 11 Svar: 2.815
Mvh Mathias
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 4 Emner: 46 Svar: 573
apr 2005
Følger: 93 Følgere: 98 MC-er: 1 Annoncer: 11 Svar: 2.815
R6 til salg.