{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.739 visninger | Oprettet:

karburator problemer {{forumTopicSubject}}

Hjælp hjælp.....
Skiftet kaburator på min panhead, gået fra en s&s til en keihin cv, umiddelbart gik fruen rigtig godt mere træk roligere gang osv. Men men men
efter en lidt længere tur og under et pause stop lugtede der enormt af benzin og jeg fandt udad at der kom rene benzin dampe ud af den foreste udstødning !!
først troede jeg at chokere havde sat sig eller lignede og rode lidt med det, ville så starte den op igår og den startede også med smed en større mængede benzin ud af olie overløbet ??? har tjekke olietanken og ja det lugter af benzin HVAD fanden er der lige sket her
håber i kan hjælpe, problemet er først kommet sammen med den nye karburator.
mvh søren


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  karburator problemer
  • #1   6. jun 2010 øhbøh... troede kun det var muligt at få benno i olien med en tank lign. min..!?!
    anyway, det lyder ikke sundt, at der kan komme benzin i olien. Hvis alt er monteret korrekt, kan jeg kun komme i tanke om ét sted ole og benno kan komme i kontakt med hinanden - i cylinderen..... men hvis olien skal komme forbi stemplet skal cylinderen/stemplet satme være slidt, eller der skal være hul og der skal være meget benzin!? syn's det lyder mystisk...
    Nå.... jeg er vist ikke til meget hjælp her, håber du finder en løsning!


  • #2   6. jun 2010 Ja, det lyder som om din karburator overløber, men det plejer kun at være mens den står stille det kan ske, hvilket jeg også tror. Du må ikke køre eller starte, da du ingen olie film har på cylindervæggen.

  • #4   8. jun 2010 bukker og takker for jeres svar , keihin er nu afmonteret og s&s er tilbage på plads, og ja det viste sig at den overløb ved stilstand )0; så nu bliver den lige skilt ad og tjekket efter mulig fejl i indmaden men vi får se any way tak for svarene.

Kommentér på:
karburator problemer

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce