769 visninger
|
Oprettet:
Tur imorgen aften {{forumTopicSubject}}
Hey folkens
Nu hvor der er mc træf i skive imorgen aften kl 18:30, skal vi så ikke køre en tur derned ?
Der serveres pølser, vand og øl lige hvad jeg kan finde ud af
apr 2006
Følger: 13 Følgere: 14 MC-er: 7 Emner: 92 Svar: 645
feb 2009
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 32
maj 2006
Følger: 23 Følgere: 52 MC-er: 2 Emner: 33 Svar: 301
Jeg synes vi skal sige at 18:30 der ruller vi
apr 2005
Følger: 80 Følgere: 78 MC-er: 3 Emner: 194 Svar: 934
feb 2009
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 32
maj 2006
Følger: 23 Følgere: 52 MC-er: 2 Emner: 33 Svar: 301
Ellers må jeg komme ned noget senere..
dec 2005
Følger: 31 Følgere: 31 MC-er: 4 Emner: 81 Svar: 1.839
mar 2008
Følger: 11 Følgere: 9 MC-er: 2 Emner: 6 Svar: 188
apr 2005
Følger: 80 Følgere: 78 MC-er: 3 Emner: 194 Svar: 934
maj 2006
Følger: 23 Følgere: 52 MC-er: 2 Emner: 33 Svar: 301
apr 2005
Følger: 80 Følgere: 78 MC-er: 3 Emner: 194 Svar: 934
apr 2006
Følger: 13 Følgere: 14 MC-er: 7 Emner: 92 Svar: 645
maj 2006
Følger: 23 Følgere: 52 MC-er: 2 Emner: 33 Svar: 301
Ulrik - Det er virkelig god tur fra roslev og over breum (Mener det hedder sådan)
Tur imorgen aften