En lille hyggelig tur {{forumTopicSubject}}
Hej alle...
En lille anbefaling til en hyggelig tur.
Den starter i Helsingør. Man køre ud af Esrum med vest. Fortsætter til man rammer Mårum
Ved rundkørslen i Mårum tager man første vej, så man køre mod Nord / Græsted. og tager omfartsvejen og fortsætter mod Gilleleje.
I rundkørslen i Gilleleje, tager man 3. vej og køre nu mod vest igen. (Tinkerup Strandvej) Her køre man så langs vandet og igennem Rågeleje
På vej ud af Rågeleje skal man huske et svinge til venstre ad Salgårdsvej, vejen kan godt være til at overse, men den ligge lige når man køre ud af byen. Der står normalt en gammel lastbil til salg på græsset ved siden af.
Vejen skifter navn et par gange og ender med Holløselund strandvej, vejen svinge mod syd og hedder Godhavnsvej.
For enden svinger man til venstre ad Tisvilde Bygade.
For enden er der en meget stor parkeringsplads til Tisvilde strand. Her er det tid til en Is... En ½L. sodavand koster godt nok 22 kr. Men turen her ned er rigtig hyggeligt.
På hjørnet af Hovedgaden og Hyrdebakken, ligger et "Kinesisk" spise sted. de laver en god kyllinge sandwich.
Jeg kan varmt anbefale denne tur og skal man videre så kan jeg anbefale at køre ud af Tisvilde mod syd..
Turen er gennem skov og strand, og jeg får en følelese af dansk sommer og camping ferie når jeg køre denne tur.
Vi (Konen og jeg) køre nok denne tur lørdag eller søndag, alt efter vejret. Hvis nogen vil med, så starter vi i Nærum og tager motorvejen nord på.
Håbe nogen af jeg vil få glæde af denne tur.
Godt vejr til jer alle
okt 2008
Følger: 42 Følgere: 38 MC-er: 1 Emner: 29 Svar: 588
apr 2008
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 35 Svar: 176
okt 2008
apr 2008
okt 2008
apr 2008
En lille hyggelig tur
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside