1.016 visninger
|
Oprettet:
cbr 125 {{forumTopicSubject}}
nogle her der ved hvilken dyse en honda cbr 125 R bruger?
tænker på om det noget 4mm eller dellorto 5 / 6 mm eller tm dyse eller?
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
cbr 125