{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.160 visninger | Oprettet:

Honda cbr 125?? {{forumTopicSubject}}

hej smiley

da jeg næsten er færdig med kørekort til lille motorcykel, er jeg begyndt og kigge på MC´er.
Bl.a. en honda cbr 125.
er der noget man skal være særlig opmærksom på, ved lige netop den type cykel?

og er der nogen af jer der har erfaring med import af sådan en cykel
som pris, osv

eller er der andre cykler (mærker o.lign.) som i ville anbefale istedet for ??:)
på forhånd tak for svar smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Honda cbr 125??
  • #1   28. apr 2014 Altsåååå det er jo en Honda, så du skulle være good to go smiley

    Hvorfor ikke bare købe i DK? http://www.123mc.dk/find/?r=soeg&mk=Honda&mo=CBR%20125%20R&ot=date&or=desc


  • #2   28. apr 2014 hmm ja, syntes dog det er en rimelig høj pris, men hvis det er det som kvalitet koster så må man jo give det smiley
    +
    afstanden til dem der har tilsalg er virkelig langt væk:(


  • #3   28. apr 2014 Arh Laura smiley I lille Danmark er der ikke noget som er "virkelig langt væk"

    En Yamaha YBR125 kunne også være et bud. Den er dog knapt så sporty, men til gengæld billigere.


  • #4   28. apr 2014 Jeg havde sådanne en som Starter cykel.
    utrolig god maskine, dog havde den et problem med lige pludselig syntes karburatoren den sku løbe over og drukne motoren -.-

    den gjorde det 3 gange før den så besluttede sig for at knække plejlstangen på vej på arb (rettere sat min 1. arbejds dag på læreplads)

    men derudover.. så var jeg utrolig glad for den i den tid, kørte godt. og særdeles økonomisk.


    PS. da den "afgik ved døde" var den lige fyld 5 år og havde 25'000km på klokken smiley
    Alle service osv overholdt og aldrig desideret skam tæsket...


  • #5   28. apr 2014 Ja, de er ikke helt billige... men det er jo også en helt ny model, så der er ikke mange brugte i omløb. Men bare ud og tjek ved nogle forhandlere også - det får du meget ud af smiley

    Yamaha YZF125R er et andet alternativ. Det er Yamaha's bud på CBR125R, men den koster så godt nok næsten 50k smiley


  • #6   28. apr 2014 Jeg har en til salg, hvis du er intrasseret.. Du kan se billeder af den under min profil.

  • #7   29. apr 2014 når nu det drejer sig om en 125 CC og det er din første mc, så vil det være en maskine du ikke skal have ret længe, så om det er det ene eller det andet mærke vil sådan set være ligemeget, gå efter den du syntes ser fedest ud. Men en Honda er nu en god cykel smiley

  • #8   29. apr 2014 Racing4fun: Hvad skal du have for din CBR? smiley

  • #9   29. apr 2014 Send mig en PM med et bud

  • #10   29. apr 2014 Nu kender jeg ikke til CBR 125 modellen, men jeg havde en Honda CBF 125 i tre år som jeg godt kan anbefale. I den tid jeg havde den var der ingen problemer (jeg kørte ca. 8000km på den).
    Den kørte 43-49 km/l alt efter om jeg kørte motorvej eller stille landevejskørsel og den fulgte fint med trafikken når man ikke var på motorvejen. Jeg havde den en enkelt gang oppe på 120km/t på speedometeret helt krøllet sammen og let ned ad bakke - 100km/t var nok dens brugbare tophastighed.

    Hvis jeg skal sige noget dårligt om den var det at den ikke er bygget til det danske vejr, men skal sørge for at give den antirust (jeg brugte ACF50) hver gang man har vasket den, ellers bliver den hurtigt rød rundt omkring. Dens originale dæk er rædselsfulde i regnvejr. Og så kan jeg nu, hvor jeg har fået en større motorcykel, godt mærke at den ikke føltes ligeså "rigtigt" som min nuværende CB 500, men det vidste jeg jo ikke i de 3 år jeg kørte fornøjet rundt på 125'eren smiley

    NB: der står en CBF 125 til salg i skagen til 17.000kr som efterhånden har været til salg et stykke tid...


Kommentér på:
Honda cbr 125??

Annonce