1.296 visninger
|
Oprettet:
Tilmeldt:
7. dec 2005 Følger: 236 Følgere: 251 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.864
Zenergy 20-21 knutstorp {{forumTopicSubject}}
Hey you all.
Nogen her der skal afsted. Jeg har taget begge dage.
apr 2005
Følger: 170 Følgere: 167 MC-er: 5 Emner: 24 Svar: 738
dec 2005
Følger: 236 Følgere: 251 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.864
jun 2008
Følger: 12 Følgere: 12 Emner: 20 Svar: 250
dec 2003
Følger: 133 Følgere: 120 Emner: 271 Svar: 7.283
feb 2007
Følger: 18 Følgere: 16 Emner: 43 Svar: 397
maj 2006
Følger: 80 Følgere: 75 MC-er: 7 Emner: 59 Svar: 2.974
dec 2003
Følger: 133 Følgere: 120 Emner: 271 Svar: 7.283
jan 2006
Følger: 62 Følgere: 59 MC-er: 4 Emner: 8 Svar: 190
maj 2006
Følger: 80 Følgere: 75 MC-er: 7 Emner: 59 Svar: 2.974
okt 2007
Følger: 47 Følgere: 45 MC-er: 1 Emner: 61 Svar: 389
jun 2008
Følger: 12 Følgere: 12 Emner: 20 Svar: 250
jul 2007
Følger: 45 Følgere: 44 MC-er: 3 Emner: 67 Svar: 2.922
Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 295 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.647
dec 2003
Følger: 133 Følgere: 120 Emner: 271 Svar: 7.283
jun 2005
Følger: 32 Følgere: 30 MC-er: 5 Emner: 74 Svar: 1.111
dec 2003
Følger: 133 Følgere: 120 Emner: 271 Svar: 7.283
Surt med Knutstorp
jun 2005
Følger: 32 Følgere: 30 MC-er: 5 Emner: 74 Svar: 1.111
Jeg fik til gengæld lavet et fint lille styrt onsdag på hondaen og da kawa bagdækket begyndte at slippe i svingene torsdag efter regnvejret stoppede jeg og kørte hjem:)
Der skulle jo gerne være noget at køre på når Sturup kalder i denne weekend:)
dec 2003
Følger: 133 Følgere: 120 Emner: 271 Svar: 7.283
Det lignede dig på den røde Kawasaki.
jun 2005
Følger: 32 Følgere: 30 MC-er: 5 Emner: 74 Svar: 1.111
Det er vist ikke andre end mig der alene slæber 2 gamle motorcykler helt til Anderstorp for at være sikker på at kunne kører 3 dage
dec 2003
Følger: 133 Følgere: 120 Emner: 271 Svar: 7.283
jun 2005
Følger: 32 Følgere: 30 MC-er: 5 Emner: 74 Svar: 1.111
maj 2006
Følger: 80 Følgere: 75 MC-er: 7 Emner: 59 Svar: 2.974
feb 2007
Følger: 18 Følgere: 16 Emner: 43 Svar: 397
Bakker'en viste svaghedstegn på Sturup i søndags. Koblingen er brændt af og tanken er utæt. Koblingen kan nå at blive skiftet, men tanken som er i aluminium skal svejses.
916'eren står også bare og venter på stumper efter styrtet på Mantorp.
dec 2003
Følger: 133 Følgere: 120 Emner: 271 Svar: 7.283
maj 2006
Følger: 80 Følgere: 75 MC-er: 7 Emner: 59 Svar: 2.974
Men det må vi så se om vi kan leve op til... c",)
Zenergy 20-21 knutstorp