1.221 visninger
|
Oprettet:
Torsdagstur fra Ringsted d 19/8-2010 {{forumTopicSubject}}
Så gik regnen væk alligevel, og vi køre fra torvet i Ringsted kl 18:00, vel mødt, og vi ses.
Thomas
Ps, skriv lige om i kommer, så vi kan se hvor mange der kommer.
sep 2005
Følger: 5 Følgere: 33 MC-er: 15 Emner: 361 Svar: 1.795
apr 2009
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 8 Emner: 7 Svar: 17
Jeg har lige været på dmi.....de siger regn hele ugen øv øv.
Det kunne ellers hade været en god lille tur.
sep 2005
Følger: 5 Følgere: 33 MC-er: 15 Emner: 361 Svar: 1.795
Så du er bange for at jeg er hurtigere end dig??
T
sep 2005
Følger: 5 Følgere: 33 MC-er: 15 Emner: 361 Svar: 1.795
Tilmeld jer der kommer.
T
sep 2005
Følger: 5 Følgere: 33 MC-er: 15 Emner: 361 Svar: 1.795
T
Torsdagstur fra Ringsted d 19/8-2010