1.096 visninger
|
Oprettet:
godkendt 200 bagdæk stivstel ?! {{forumTopicSubject}}
hejsa
hvordan kan man få et 200 eller 250 bagdæk godkendt i en stivstel ?!
kan det la sig gøre ? jeg har fået at vide hvis jeg bare køber et nyt stel er det en hel ny cykel .........
maj 2005
Følger: 38 Følgere: 103 MC-er: 1 Emner: 39 Svar: 2.391
Så mon ikke papirarbejde osv. bliver ret dyrt ved told&skat
maj 2005
Følger: 38 Følgere: 103 MC-er: 1 Emner: 39 Svar: 2.391
jul 2009
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 94
okt 2004
Følger: 60 Følgere: 50 MC-er: 6 Emner: 56 Svar: 384
Jeg kan slet ikke forstå fornuften i det.. - hvis det er den samme smed der har svejst rammerne og den samme maskine der har lavet skærmene og eksempeltvis S&S der har lavet begge motore, så burde der satme ikke være forskel på afgiftsprisen bare fordi den ene cykel ligner noget der kunne være bygget i '36
okt 2007
Følger: 15 Følgere: 14 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 12
Begynder man og ændre i stel mister cyklen sin identitet og man kan blive afkrævet ny afgift!
maj 2007
Følger: 28 Følgere: 25 MC-er: 2 Emner: 11 Svar: 172
Men hvis man er i tvivl kan man kontakte Iron Bike, da de er vant til at samarbejde med Skat vedr. ombygninger.
okt 2004
Følger: 60 Følgere: 50 MC-er: 6 Emner: 56 Svar: 384
godkendt 200 bagdæk stivstel ?!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside