{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  godkendt 200 bagdæk stivstel ?!
  • #1   17. aug 2010 Ja det kan vel lade sig gøre med et 200 - men der er ikke uden sin bøvl. Og det er jo en konstroktiv ændring af mc.
    Så mon ikke papirarbejde osv. bliver ret dyrt ved told&skat


  • #2   17. aug 2010 + at det er ret dyrt - da du skal have TUW dele

  • #3   17. aug 2010 ok så må jeg vist hellere lade være smiley



  • #4   17. aug 2010 Det er sjovt at hvis du bygger en custom cykel af nye dele så skal du betale en kæmpe afgift, me hvis man bygger en gammel cykkel af NYE dele, så skal du ikke betale afgift.. !

    Jeg kan slet ikke forstå fornuften i det.. - hvis det er den samme smed der har svejst rammerne og den samme maskine der har lavet skærmene og eksempeltvis S&S der har lavet begge motore, så burde der satme ikke være forskel på afgiftsprisen bare fordi den ene cykel ligner noget der kunne være bygget i '36


  • #5   18. aug 2010 Jeg blev taget med et 190 baghjul i en stivsteller, samt med evo. (havde købt cyklen sådan). Det kostede sælger 70000 i afgift og 70000 i bøde...

    Begynder man og ændre i stel mister cyklen sin identitet og man kan blive afkrævet ny afgift!


  • #6   19. aug 2010 PJ: Det passer ikke helt det du skriver dér. En af mine bekendte har købt en (godkendt) stivsteller fra Iron Bike med 300mm bagdæk. Den er bygget på et stel der er godkendt til flere årgange af HD. Mener det er 1948-1952. Det kan man godt få godkendt, MEN der skal betales afgift igen, da cyklen ændre identitet. Min bekendte kom af med ca. 137.000kr for den ombygning (inkl. en 1999 EVO motor).
    Men hvis man er i tvivl kan man kontakte Iron Bike, da de er vant til at samarbejde med Skat vedr. ombygninger.


  • #7   19. aug 2010 Morten, det har jg da ikke sagt noget om ? : ) jeg ved godt at man kan bygge om lige så tosset man vil, hvis man vil betale for det..

Kommentér på:
godkendt 200 bagdæk stivstel ?!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce