{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • VVS vandtryk på varmt vand 250 kr.
  • Klipning af hæk samt fjernelse af afklippet 1.470 kr.
  • Flytte rengøring af Kolonihavehus 1.670 kr.
  • AC Vakuumpumpning (30min opgave) 1.000 kr.
  • Montere lampe 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  motor gsxr 750 k1
  • #1   22. aug 2010 Gixxer motorerne har altid være nogle af de stærkeste i feltet. Jeg tror du skal søge dit svar i måden motoren er blevet behandlet på.

    En pumpet motor skal altid være driftsvarm før den får omdrejninger.
    Olietypen har også en effekt.

    Kører man den på begrænseren kan motoren også tage skade i længden.

    Sidst men ikke mindst, kan der jo også være tale om en fejl i stempelringen.

    Mvh
    Thomas E


  • #2   22. aug 2010 De fleste sports cykler er ikke bygget til at køre på baghjul, men med mindre du har kørt på baghjul i flere minutter i træk, så burde den ikke tage skade.
    Men når du stejler, så ryger alt olien i bundkaret bagud, også kan motoren ikke suge det op, du kan købe nogle indsats til bundkaret som holder på olien, så den ikke udtøre mens du laver wheelies, men det er som sagt kun hvis du køre langtid på baghjul.


  • #4   25. aug 2010 Hej Morten - thomas
    tak for jeres svar, vi har funden fejlen det er paraplyer der er utæt .
    har taget en lækage test af stempler .
    morten , der er bestilt en pl . til bundkar så der ikke sker noget ved whelien .


Kommentér på:
motor gsxr 750 k1

Annonce