1.499 visninger
|
Oprettet:
Dødt marked {{forumTopicSubject}}
Ja det er en kendsgerning at der ikke er ret meget gang i markedet, jeg står selv og skal have solgt min Mc så det her er self lidt for og få opmærksomhed på min egen cykel, håber ikke folket har alt for meget imod jeg gør det på denne måde, jeg syntes nemlig selv at min er til en formiddabel pris så kig forbi hvis du lige står og mangler en Suziki gsxr 1000 k8
jul 2005
Følger: 25 Følgere: 39 MC-er: 5 Emner: 157 Svar: 3.572
maj 2004
Følger: 23 Følgere: 20 MC-er: 3 Emner: 127 Svar: 332
apr 2005
Følger: 14 Følgere: 12 MC-er: 5 Emner: 15 Svar: 489
maj 2004
Følger: 23 Følgere: 20 MC-er: 3 Emner: 127 Svar: 332
115.000,-
jun 2005
Følger: 40 Følgere: 41 MC-er: 9 Emner: 49 Svar: 755
jeg har selv lige været ude og bruge 108,000 på en FZ1 i lørdags hos en privat ;o)
Dødt marked