1.061 visninger
|
Oprettet:
onsdagstur 8/9 kl 18:00 Ringsted {{forumTopicSubject}}
Turen går fra Ringsted, over Haslev, Farø, Bogø, Møn, og over Præstø hjem.
Anden tur kan selvfølgeligt køres.
Håber der kommer en del.
Thomas
apr 2009
Følger: 16 Følgere: 12 MC-er: 2 Emner: 8 Svar: 135
mar 2006
Følger: 10 Følgere: 9 MC-er: 4 Emner: 6 Svar: 114
sep 2005
Følger: 5 Følgere: 33 MC-er: 15 Emner: 361 Svar: 1.795
T
apr 2009
Følger: 16 Følgere: 12 MC-er: 2 Emner: 8 Svar: 135
sep 2005
Følger: 5 Følgere: 33 MC-er: 15 Emner: 361 Svar: 1.795
Ses kl 18:
T
okt 2008
Følger: 42 Følgere: 38 MC-er: 1 Emner: 29 Svar: 587
sep 2005
Følger: 5 Følgere: 33 MC-er: 15 Emner: 361 Svar: 1.795
Ja på torvet i Ringsted kl 18 køre vi.
T
okt 2008
Følger: 42 Følgere: 38 MC-er: 1 Emner: 29 Svar: 587
mar 2006
Følger: 10 Følgere: 9 MC-er: 4 Emner: 6 Svar: 114
apr 2009
Følger: 16 Følgere: 12 MC-er: 2 Emner: 8 Svar: 135
sep 2005
Følger: 5 Følgere: 33 MC-er: 15 Emner: 361 Svar: 1.795
Tak for en fornuftig tur, trods blæsten
Det var altså rigtigt hyggeligt at møde nogle nye mennesker, og dem var der jo mange af.
Så det må vi gøre igen, der køre jo en pandekagetur på søndag, ved ikke med regnen, men der er lavet en tur.
Ser frem til at snakke lidt mere med jer.
MVH
Thomas
okt 2008
Følger: 42 Følgere: 38 MC-er: 1 Emner: 29 Svar: 587
onsdagstur 8/9 kl 18:00 Ringsted