{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.392 visninger | Oprettet:

Suzuki STJÅLET {{forumTopicSubject}}

Hej Alle

Vi håber I vil hjælpe os. (100 øjne ser bedre end 2 og 100 ører hører mere end man tror)
Et medlem af Wild Wild West MC har fået stjålet sin MC. L
Politiet har ikke mange resurser, så hvis I vil hjælpe til, så kan det være Dennis kan få sin MC tilbage.
Han havde ikke kasko på, så det er rimelig (r)øv.

MC’en er stjålet onsdag d. 1. september mellem 18.30-21.30
Kæden var sprunget og den stod derfor parkeret ved hovedvej 11 mellem Struer og Oddesund.
MC: Suzuki GSX 750 med 1100 motor.
Farve: Gul med sort stel
Kendetegn: Flag på bagenden over lygten. KN stafferinger på siden.. også i bagenden.
Reg. Nr. HP 10 085

Hvis Du/I ser MC’en; ring venligst til Dennis på 25172859 eller til Politiet.

… Er sikker på der er en kasse øl eller to i findeløn

www. http://motorcykelgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=14842


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Suzuki STJÅLET
  • #1   10. sep 2010 øjne og øre er slået til i denne ende af landet......

    lorte tyve . .



    mvh


  • #2   10. sep 2010 gad vide hvor den er stjålet henne, Bornholm måske?

  • #3   10. sep 2010 uanset hvor den er stjålet...... så kan den vel..måske... køre ud over den lokale bygrænse..

    : )


  • #4   11. sep 2010 Men tit står de jo tæt på åstedet, tyvene venter bare på et gunstigt tidspunkt at læsse den om på!
    Gerningssted er vel det mindste en forurettet kan oplyse, så man netop ikke vender hver en sten det forkerte sted!


  • #5   11. sep 2010 Citat fra hans indlæg: "den stod derfor parkeret ved hovedvej 11 mellem Struer og Oddesund"

    Så det står der nu smiley at du så ikke ved hvor der er, kan manden jo ikke gøre for smiley


  • #6   12. sep 2010 Jeg får også mere og mere indtrykket af at mange af tyverierne ikke nødvendigvis er professionelle, men finder sted, blot fordi tyven har muligheden for det. Så måske er Dennis heldig at finde den i nærområdet. Det skete forleden for en motorcyklist i mit kvarter i sidste uge. Og den gule bliver i hver fald nem at få øje på smiley

    Jeg gætter også på at de professionelle går efter meget nyere og dyre kåbemaskiner. Jeg ved i hver fald, at den eneste grund til at min gamle maskine er interessant skyldes kåben og delene. Det var i al fald dét, som tyvene havde taget fra min smiley

    Jeg håber at han finder den igen, jeg holder i hver fald øje i KBH og ringvejene, hvis den skulle være kommet helt herude.


Kommentér på:
Suzuki STJÅLET

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce