{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.550 visninger | Oprettet:

Omdysning/tændingstidspunkt {{forumTopicSubject}}

Jeg har fået lavet en ny udstødning til suzukien. Primært er det bare et forlænger rør så der kun er indsnævring i udstødningen lige når den forlader motoren.

Men mit spørgsmål er så hvad skal jeg få gjort ved den for ikke at smadre toppakning, ventiler osv.

Er det nok "bare" at få flyttet nålen? Eller hvad skal der til?

og når jeg slipper gassen så skyder den godt, så tænkte om det kunne have noget med tændingstidspunktet eller om det "bare" er fordi der ikke længere er nogen potte på?

Håber der er nogle kloge hoveder der kan svare mig på det smiley så jeg kan begynde at overveje hvilket værksted jeg skal bede gøre de ting som skal gøres ved den.

Mange hilsner Krogsgaard


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Omdysning/tændingstidspunkt
Kommentér på:
Omdysning/tændingstidspunkt

Annonce