1.442 visninger
|
Oprettet:
hjælp med min honda {{forumTopicSubject}}
På opfordring vil jeg prøve og spørge om der er nogle her inde som kan hjælpe mig med min CBR 1000 f. Den skal ha skiftet kædestrammer/kæde. og rep. af gearkassen.
Klart mod betaling.
Afmonter selv motoren. og vil gerne hjælpe til.
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
hjælp med min honda