{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp med min honda
  • #1   26. sep 2010 Når nu det er en aldrene dame du har , og du skal have lavet Gearkasse osv , så er der

    Agusta motor
    Frederiksborgvej 222
    2400 København NV
    Tlf.: 39 67 82 31

    han ved ALT om Honda og jeg mener ALT det siges han er svær at få fat i , men ventetiden værd på den ene og anden måde , han har hjulpet mig et par gange når Honda DK må give op , ja de henviser sku også til ham når de ikke selv kan finde ud af det


  • #2   26. sep 2010 Var det ikke billigere at få en helt anden motor? Hvad har den kørt nu?

  • #3   26. sep 2010 Allan

    Jo det er det sikkert , men den nye skal med 112 % sikkerhed også have lavet knastkæde , men det er jo nemt/ billigt når motoren står på gulvet

    Men det er også den måde jeg vil gøre det på , men ikke det der blev spurgt om smiley


  • #4   26. sep 2010 Allan R jo men de hænger ikke ligfrem på træerne::::::::


  • #5   26. sep 2010 Mener også bare at hvis den har gået km 100.000+ så skal der skiftes meget andet, når først man får fundet mikrometeren frem kommer der jo mere til!

  • #6   26. sep 2010 Det har du ret i. min har gået 70000. men kan høre kæden. gearkassen larmer i 5 gear, og har svært ved at skifte gear lydløs, har skiftet kobling. Og ja den er samlet rigtigt:-))

  • #7   26. sep 2010 Steffen

    Find du dig en anden motor på ebay eller .......... brug den som reservedele eller hel , men det er alså vejen frem , men start med nyt knastkædesæt når den nu er ude , du har en lang lang vinter , og hvis du har stedet og en haynes , så er det nu ikke så slem en operation
    Og hvis en anden skal gøre det så er det Klavs Augusta du skal have fat i


  • Henning H
    Henning H Tilmeldt:
    aug 2010

    Følger: 1 Svar: 2
    #8   27. sep 2010 nemlig Steffen, køb en værkstedshåndbog og spring ud i det, en cbr 1000 går nemt 100000 km, men måske skulle gearkassen have nogle nye lejer nu når den er oppe på Fileboret og åben.

Kommentér på:
hjælp med min honda

Annonce