1.368 visninger
|
Oprettet:
Banekørsel {{forumTopicSubject}}
Kunne godt tænke mig at få cyklen på en bane... Hvor og hvordan gør man lige det?
nov 2005
Følger: 27 Følgere: 28 MC-er: 3 Emner: 50 Svar: 322
http://www.padborgpark.dk/?id=22611
jan 2007
Følger: 34 Følgere: 33 MC-er: 4 Emner: 61 Svar: 500
Men der er div. DK arrangøre og der er racing4fun.de som har alt hvad der foregår syd over. Hook op med en der har været afsted så er det lidt nemmere.
jun 2006
Følger: 140 Følgere: 141 MC-er: 5 Emner: 105 Svar: 1.792
http://dkkt.dk/
http://www.prospeed.de/
Ses på banerne
Online Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 295 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.647
dec 2007
Følger: 79 Følgere: 73 MC-er: 11 Emner: 99 Svar: 354
Banekørsel