Skive og Omegn

Skive og Omegn

Medlemmer: 52
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af Kyoto kommode / delvist samlet 500 kr.
  • Udskifte vandhane til opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Nedtagning af radiator. 2.380 kr.
  • Flytte haveaffald 833 kr.
  • Montere fatning 400 kr.
  • Komfur& kogepladen tilkobling 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Godt vejr !
  • #1   9. okt 2010 jeg er desværre på arbejde i denne weekend.. men vejret er da helt perfekt til det.. vi er 2 der overvejer en tur imorgen eftermiddag, efter kl 16 engang (har først fri kl 16)

• #2   9. okt 2010 Martin.... Jamen jeg kunne godt være game i morgen... men først efter kl 16? Så skal det bare være en kort tur for mit vedkommende... er allerede lidt forkølet i forvejen... Skal vi sige vi mødes kl 17 ved Havnekiosken?

• #3   9. okt 2010 ja det kan vi godt sige smiley håber andre her fra gruppen også vil støtte op om det smiley

• #4   9. okt 2010 Jeg regner med at få besøg af nogle af Århus-drengene i morgen ved 14-tiden... så der er mocca og kage hos mig... gå efter lyden af en gammel italiensk V12 eller skriv PB...

• #5   10. okt 2010 tak for en god tur smiley hehe.. selvom du desværre ikke kom med på den smiley

vi må lige tage en ny tur en anden dag.. hvor vi forhåbentligt også kan se nogle af de andre fra denne gruppe smiley selvom fingrene bliver hurtigt kolde på denne årstid ^^

• #6   10. okt 2010 Selv tak - ja, jeg er helt til rotterne i aften - en super forkølelse jeg alligevel har reddet mig. Håber vi snart kan køre igen smiley

Kommentér på:
Godt vejr !

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce