{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.043 visninger | Oprettet:

Tøj ! {{forumTopicSubject}}

Kikker lidt rundt efter noget tøj for første gang, men måske skal jeg ud i butikkerne og prøve ? eller hvad gjorde i den gang ?

Jeg har set at Rukka er blevet nævnt nogen gange, så det kan være jeg skal finde en forhandler af det. Jeg forstiller mig at man sikkert skal have noget ekstra længde på? Google førte mig frem til dragtdesigneren.dk, nogen af jer der har fået specialsyet jeres tøj ?

Jeg vil i så fald gerne høre jeres erfaringer, og hvordan i undgik at de store xxxl'ere ikke blev for brede ? Så bare øs ud af jeres erfaring og viden smiley

På Forhånd tak, og go' lørdag !

/ Esben

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tøj !
  • #1   19. feb 2011 Nej , Esben... det er ikke nødvendigt at få det specialsyet . I Herning så jeg en jakke i 12* xl , det skulle vist dække de flestes behov. Mit RUKKA sæt er jakke str 60 og bukser str 58 , og det er på INGEN måde for kort.Og mht vand / regn har jeg endnu ikke været våd og det er mit 3 år i det sæt tøj og støvler . Rukke er kvallitets tøj som koster , men man får det man betaler for . Mine hansker var blevet lidt brune i det sorte læder efter 1 -2 år , de blev bare byttet omg til et nyt par af forhandleren. Tror jeg gav 10 - 12.000,- med en SHOEI hjelm....

• #2   19. feb 2011 mht. tøj kommer det jo meget andpå hvad type man er til? sporty(tæt), læder, street eller touring(løst)

syns jo kun jeg har set rukka lave noget lidtmere løst og afslappet tøj som jeg ikke er så meget til. jeg skal ud at finde mig noget tøj her til sæsonen, jeg snakkede med dem fra dragtdesigneren i herning og det lyder rigtig fornuftig vis man gerne vil ha en sporty dragt, der var vildt mange designmuligheder og så for man noget der passer.
    har oplevet med de jakker jeg har prøvet indtil videre er for korte til mig ellers sider de som et telt på mig

• #4   19. feb 2011 Richa har også store størrelser.

• #6   20. feb 2011 Ja , KOK mc er et godt sted at handle der købte jeg både mc og tøj . Ellers er det en tur til Louis ... der kunne du nok også godt gå hen og få noget andet med hjem. En helt 3 ting er at du kan leje et sæt tøj både textil og læder , støvler og hjelm , det er faktisk skide billigt og ok tøj , se her : www.rent-mc-outfit.dk

Kommentér på:
Tøj !

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce