1.482 visninger
|
Oprettet:
Tilmeldt:
26. apr 2006 Følger: 36 Følgere: 32 MC-er: 2 Emner: 106 Svar: 1.084
Sæson 2011 starter {{forumTopicSubject}}
nu på Tirsdag d. 1 Marts.
Vejret siger nattefrost, men et par +grader i løbet af dagen.
Personligt står cyklen hos mekker, og afventer maleren ( har fået 60 t km service + lavet skade )
- vi mangler lidt mere varme + et godt regnskyl, så den sidste salt er væk.
Hva er status hos jer ? ? ?
feb 2009
Følger: 25 Følgere: 39 MC-er: 8 Emner: 76 Svar: 1.228
meeen... venter lige på ca +10 gr.
Online Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 295 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.647
feb 2009
Følger: 25 Følgere: 39 MC-er: 8 Emner: 76 Svar: 1.228
Klart du mangler dine egne dæk ... he he
maj 2010
Følger: 77 Følgere: 69 MC-er: 3 Emner: 8 Svar: 538
Mangler kun nogle småting ^^
maj 2007
Følger: 55 Følgere: 58 MC-er: 5 Emner: 110 Svar: 1.746
Vejret kan hurtigt skifte, jeg synes allerede solen skinner mere end for en måned siden.
sep 2006
Følger: 44 Følgere: 48 MC-er: 4 Emner: 47 Svar: 505
okt 2007
Følger: 24 Følgere: 23 MC-er: 4 Emner: 29 Svar: 211
apr 2008
Følger: 16 Følgere: 13 MC-er: 1 Emner: 12 Svar: 63
okt 2004
Følger: 35 Følgere: 175 MC-er: 9 Emner: 200 Svar: 932
Mikael
maj 2010
Følger: 77 Følgere: 69 MC-er: 3 Emner: 8 Svar: 538
Jada
Min har været ude i snart 14 Dage
okt 2004
Følger: 35 Følgere: 175 MC-er: 9 Emner: 200 Svar: 932
http://www.yr.no/sted/Danmark/Sjælland/Roskilde/detaljert_langtidsvarsel.html.
Mikael
Sæson 2011 starter