891 visninger
|
Oprettet:
Tilmeldt:
26. apr 2006 Følger: 36 Følgere: 32 MC-er: 2 Emner: 106 Svar: 1.084
Første Tirsdagstur d 29 marts kl 18.00 {{forumTopicSubject}}
Så tager vi hul på den nye sæson - lad os starte med at mødes kl 18.00 på havnen, Roskilde. ( tiden sat, så alle kan nå det )
Vi lægger ud med lidt dækspark, og formentligt en forholdsvis kort tur.
Vejret siger tørt og ca 6 grader.
- og så er det jo sommertid ( husk at stille uret søndag d. 27.3 )
Vel mødt - ses på havnen
PS: husk bakkeåbning Torsdag d. 31.3.
Online Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 295 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.647
sep 2006
Følger: 44 Følgere: 48 MC-er: 4 Emner: 47 Svar: 505
apr 2008
Følger: 16 Følgere: 13 MC-er: 1 Emner: 12 Svar: 63
feb 2009
Følger: 25 Følgere: 39 MC-er: 8 Emner: 76 Svar: 1.228
okt 2007
Følger: 24 Følgere: 23 MC-er: 4 Emner: 29 Svar: 211
Online Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 295 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.647
okt 2004
Følger: 35 Følgere: 175 MC-er: 9 Emner: 200 Svar: 932
Jo jo jeg kikker lige ned og hjælper at sparke sæsonen igang
Mikael
okt 2008
Følger: 25 Følgere: 23 MC-er: 3 Emner: 7 Svar: 68
sep 2006
Følger: 44 Følgere: 48 MC-er: 4 Emner: 47 Svar: 505
Mikael - synd du lige nåede at dreje den anden vej, jeg kørte ind på Shell for at slutte pænt af. Skidt med det.
Så er sæsonen igang
okt 2004
Følger: 35 Følgere: 175 MC-er: 9 Emner: 200 Svar: 932
Ja det var en fed tur , ja jeg viste ik at i lige drejede ind der for så var jeg da kørt med men var lige lidt kold og troede i skulle mod roskilde af igen
Men vi starter næste gang med at sige pænt forvel og så kan vi sige goddag
apr 2008
Følger: 16 Følgere: 13 MC-er: 1 Emner: 12 Svar: 63
apr 2006
Følger: 36 Følgere: 32 MC-er: 2 Emner: 106 Svar: 1.084
snøft lørdag hos svigermor i Århus....
men så søndag, rundt hos de 3 forhandlere og stemple....
så vi kan vinde en Honda.....
Michael lund siger de kører godt...jeg siger de lyder godt.......
apr 2008
Følger: 16 Følgere: 13 MC-er: 1 Emner: 12 Svar: 63
apr 2006
Følger: 36 Følgere: 32 MC-er: 2 Emner: 106 Svar: 1.084
det er en 250`er
Første Tirsdagstur d 29 marts kl 18.00