{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.203 visninger | Oprettet:

støtteben 2 problemer {{forumTopicSubject}}

Hey guys.
Jeg har to problemer med mit støtteben;
Det første er at efter jeg har sænket kværnen, skraber det på når jeg drejer til venstre, fordi det hænger lidt for meget. Måske fjederen er for slap?
Nr 2; Jeg kan ikke nå støttebenet mens jeg sidder på cyklen, fordi det er monteret helt ude ved fremflytteren. (Se de tre nærbilleder jeg har lagt under min cykel)
Hvis jeg køber et der kan monteres længere bagud, slår jeg to fluer med et smæk, formentllig. Men det skal jo være kortere. Hvor køber jeg et der passer på, længere bagud på cyklen?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  støtteben 2 problemer
  • #1   2. apr 2011 Mener at Thunderbike har dem som kort model til Vs1400. Jeg har samme problem med at den står meget lige på støtteben. Men min er også lav både foran og bagved. Jeg plejer bare at tænke over hvor jeg parkere henne, og den er ikke væltet endnu smiley

• #2   2. apr 2011 Jag har ikke talt om at den står lige? Den står perfekt. Jeg kan bare ikke nå støttebenet, når jeg sidder på cyklen. Og det er lidt kikset.
    Men kan man få dem med den samme "sikkerhed" til intruderen?

• #3   2. apr 2011 Ok det ser jeg nu ved 2. læsning. Nej jeg mener ikke du kan få noget originalt med "sikkerhed"

• #4   3. apr 2011 øv. Jeg er ellers glad for sikkerheden i det. Men nytter ikke når den skraber på. Jeg er nødt til at lave et trucker sving, når jeg drejer til venstre.
    Jeg har godt set det thunderbike har. Men helt ærligt hvad tænker de på? knap 6000 kr for et støtteben?? Det er vanvid. Det kunne jeg aldrig drømme om. Det er halvdelen af prisen på en bred bagsvinger jo..

• #5   3. apr 2011 Det jeg har er for øvrigt ikke fra en HD. Det er fra AME, købt sammen med fremflytteren til min model. men det hedder HD style.

• #6   3. apr 2011 1) Kan du ikke bare bøje st.benet lidt, så den kommer ordentligt op til cyklen.? (eller kommer den til at ligge for meget ned, når den står så.?? (test det evt, ved at lave et lille hul benet står ned i og se hvor meget den tåler at komme ned at ligge)

2) det med at du ikke kan nå, kan du ikke løse det ved at svejse en lille "knub/mini-arm" på, længere oppe på støttebenet, så kan du måske nå stumpen og på den måde feje dit støtteben ind.? smiley

• #7   7. apr 2011 nygaard. Tak for konstruktivt bud.
    Men er ikke så vild med tanken om at bøje det, da jeg så mener det vil miste hele sin styrke. og en stump.. nja.. det sidder (hvis det kom op på plads) helt langs udstødningen, så jeg tror det villle se dumt ud :s

• #8   8. apr 2011 jeg tror nu ikke det vil miste styrke.? -Kun et spørgsmål om hvor meget din cykel tåler at "ligge ned".

-den behøves jo ikke bøjes som en bue, du kan blot gi den et lille "knæk".

mht til "stumpen", så skal det jo bare laves pænt.. lidt ligesom spidsen på et trommestik. -ville da se pænt nok ud synes JEG smiley

Kommentér på:
støtteben 2 problemer

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce