1.203 visninger
|
Oprettet:
støtteben 2 problemer {{forumTopicSubject}}
Hey guys.
Jeg har to problemer med mit støtteben;
Det første er at efter jeg har sænket kværnen, skraber det på når jeg drejer til venstre, fordi det hænger lidt for meget. Måske fjederen er for slap?
Nr 2; Jeg kan ikke nå støttebenet mens jeg sidder på cyklen, fordi det er monteret helt ude ved fremflytteren. (Se de tre nærbilleder jeg har lagt under min cykel)
Hvis jeg køber et der kan monteres længere bagud, slår jeg to fluer med et smæk, formentllig. Men det skal jo være kortere. Hvor køber jeg et der passer på, længere bagud på cyklen?
apr 2004
Følger: 16 Følgere: 18 MC-er: 2 Emner: 136 Svar: 1.369
aug 2009
Følger: 4 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 29 Svar: 66
Men kan man få dem med den samme "sikkerhed" til intruderen?
apr 2004
Følger: 16 Følgere: 18 MC-er: 2 Emner: 136 Svar: 1.369
aug 2009
Jeg har godt set det thunderbike har. Men helt ærligt hvad tænker de på? knap 6000 kr for et støtteben?? Det er vanvid. Det kunne jeg aldrig drømme om. Det er halvdelen af prisen på en bred bagsvinger jo..
aug 2009
dec 2005
Følger: 37 Følgere: 36 MC-er: 5 Emner: 45 Svar: 501
2) det med at du ikke kan nå, kan du ikke løse det ved at svejse en lille "knub/mini-arm" på, længere oppe på støttebenet, så kan du måske nå stumpen og på den måde feje dit støtteben ind.?
aug 2009
Men er ikke så vild med tanken om at bøje det, da jeg så mener det vil miste hele sin styrke. og en stump.. nja.. det sidder (hvis det kom op på plads) helt langs udstødningen, så jeg tror det villle se dumt ud :s
dec 2005
Følger: 37 Følgere: 36 MC-er: 5 Emner: 45 Svar: 501
-den behøves jo ikke bøjes som en bue, du kan blot gi den et lille "knæk".
mht til "stumpen", så skal det jo bare laves pænt.. lidt ligesom spidsen på et trommestik. -ville da se pænt nok ud synes JEG
støtteben 2 problemer
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside