1.285 visninger
|
Oprettet:
Vedligeholdelse af læder. {{forumTopicSubject}}
Hey
Jeg har lige købt 2 delt læder dragt fra Alpinestar.
Men nu er mit spørgsmål.
Hva skal jeg behandle den med, eller smøre den ind i for at læderet holder?
Håber der er nogen der kan hjælpe.
Hilsen Kenneth
aug 2007
Følger: 51 Følgere: 100 MC-er: 15 Emner: 226 Svar: 3.238
gav den en go omgang læderfedt inden jeg tog den i brug..
gav den et par omgange med sæbespånder i løbet af sæsonen, og så en gang læder fedt inden den røg i skabet for vinteren..
om det er den helt korekte fremgangs måde skal jeg ikke kunne sige...
men den ligner stadig "næsten" en ny..
Vedligeholdelse af læder.