1.204 visninger
|
Oprettet:
Tur lørdag d. 9 {{forumTopicSubject}}
Hej folkens !
Mig og en makker vil ud og nyde det gode vejr lørdag og synes da lige i skulle have buddet, om at komme med.
Vi kører fra havnen i Thisted kl. 12 og alle er velkommen til at kører med.
apr 2005
Følger: 80 Følgere: 78 MC-er: 3 Emner: 194 Svar: 934
okt 2006
Følger: 62 Følgere: 61 MC-er: 2 Emner: 94 Svar: 451
apr 2005
Følger: 80 Følgere: 78 MC-er: 3 Emner: 194 Svar: 934
maj 2006
Følger: 12 Følgere: 13 MC-er: 3 Emner: 101 Svar: 716
Simon: lyder godt, ved ikke helt hvor vi skal hen, men vil godt smide en stemme på den pølle vogn lige på den anden side af aggersund-broen. Har hørt det skulle være et besøg værd
Vi kan evt køre en omvej for at presse lidt ekstra km.
apr 2005
Følger: 80 Følgere: 78 MC-er: 3 Emner: 194 Svar: 934
maj 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 23 Svar: 238
maj 2006
Følger: 12 Følgere: 13 MC-er: 3 Emner: 101 Svar: 716
jan 2006
Følger: 16 Følgere: 16 MC-er: 5 Emner: 93 Svar: 1.073
maj 2006
Følger: 12 Følgere: 13 MC-er: 3 Emner: 101 Svar: 716
jan 2006
Følger: 16 Følgere: 16 MC-er: 5 Emner: 93 Svar: 1.073
apr 2005
Følger: 80 Følgere: 78 MC-er: 3 Emner: 194 Svar: 934
jan 2006
Følger: 16 Følgere: 16 MC-er: 5 Emner: 93 Svar: 1.073
Tur lørdag d. 9