{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.262 visninger | Oprettet:

Tager ikke gassen {{forumTopicSubject}}

Så er der gang i motoren med nye hoveddyser.

Hvad er de mest gængse årsager til at den ligesom dør ud når man giver gas?
Hvad skal man lede efter?

Den står fint og roligt i tomgang, men der er lidt utæthed ved indsugning mellem kab og top stykket. Det kan jeg høre når jeg tester med disel / benzinstart, så stiger omdrejningene lidt.

Der er tale om en Honda 900 Bol D'Ore

Mvh Per T


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tager ikke gassen
  • #1   18. apr 2011 Hvis du prøver uden luftfilter hjælper det? For så drukner den, når den ikke kan ånde frit...

    Den kan også gå så magert, at den dør, at du giver gas og der kommer mere luft til, men ikke nok benzin....

    Start med, at sikre dig, at du har standard dyser I, og alt luftskruen står i standard stilling.... Typisk, så skal den skrues helt i bundt og så et bestemt antal omdrejninger ud.... Dermed har du en grovjustering på plads, og har noget at arbejde ud fra.... Med de installinger, SKAL den gå rimelig og tage gassen uden at gå ud.


  • #2   18. apr 2011 - Det er uden luftfilter den dør ud
    - Luftskrugerne er drejet 1½ gang ud
    - Den er utæt ved indsugning mellem kab og topstykke
    - Der er lige kommet fire nye hoveddyser i. Om de er standard ved jeg ikke, men det er honda der fandt frem til dem


  • #3   18. apr 2011 Der er en anden mulighed... og det er at knasterne ikke står 100% korrekt....

    Hvis man får rykket den ene knast en smule, så kan den godt køre uden at stemplerne rammer, men den har svært ved og tage gassen....

    Jeg har oplevet det med en udstødsningsknastaksel, hvor den var hoppet 1 tand, og den kørte, men havde svært med at og tage gassen i bunden, men som den fik omdrejninger, så hjalp det...

    Så jeg ville lige tjekket det hele en gang til...


  • #4   18. apr 2011 Det bliver det siste jeg kigger på, da de lioge er gået efter i hoved og røøø... smiley
    I morgen forsøger jeg alt det jeg kan med at få den tæt, og så må jeg jo se hvad resultatet bliver med det.


Kommentér på:
Tager ikke gassen

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce