{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Olie skift
  • #1   29. apr 2011 Aner det ikke, men her er en god standardregel:

    Sæt den på sidestøttebenet og lokaliser den skrue, der sidder nederst. Kig derefter efter om der sidder en kobberskive eller lignende mellem skruen og bundkarret. Gør der det, så har du nok fundet den.



  • #2   29. apr 2011 Det er da helt rigtig det Knud skriver, at der skal sidde en kobberskive på bundskruen, men husk at oliestanden skal tjekkes når cyklen står helt lige og IKKE på sidebenet.

  • #3   30. apr 2011 Du skal være opmærksom på hvor meget olie du fylder på. Hvis du fylder på så den står på max på olie pinden, vil den smide olie ud i luftfiltret. Den skal stå ca. mellem min og max

  • #4   30. apr 2011 Jørgen L:

    det lyder sgu da noget betænkeligt. De fleste MC-er jeg har set, skal et godt stykke over max, inden det bliver et problem.


  • #5   1. maj 2011 Bjarne.
    Hæld nu lige olie på så det når MAX på oliepinden og start den så op og lad den gå et ganske kort øjeblik og tjek så oliepinden igen, for dit nye filter tager også en bette sjat, herefter efterfylder du så den står på MAX igen, og rolig det kommer IKKE ud i dit luftfilter. HUSK tjek oliestanden når cyklen står HELT lige.


  • #6   1. maj 2011 Knud:

    Der var store problemer med det i starten, man mente de blev kørt for hårdt fordi der ofte kom olie ud af de store filtre på side.

    Det viste sig at det var grundet for meget olie på motoren (altså fyldt op til max.)

    Sidst jeg fik lavet service på min fortalte mekanikkeren at jeg netop skulle være opmærksom på det problem og det ikke var fordi han ikke kunne finde ud af at hælde olie på smiley


  • #7   1. maj 2011 Ahhh.... Jeg hørte godt nok noget om olieproblemer med de første modeller - det har nok været det her.

  • #8   4. maj 2011 Hej

    Husk der er 2 kammer og altså 2 Umbraco skruer som bundprop i venstre side i bunden.:-))

    Skriv en Pm. e-mail hvis du mangler en manual evt.
    Hilsen Olsen


Kommentér på:
Olie skift

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce