1.528 visninger
|
Oprettet:
Xj 600 med hvide urskiver {{forumTopicSubject}}
Så fik jeg monteret hvide urskiver i mit instrument.
Men nu efter at habde været skilt ad, så viser speedometer og omdrejnings tæller forkert. altså 10-20 km/t for meget.
Hvad synes i om det.
http://motorcykelgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=16115
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 212 Svar: 1.301
ja desværre ser det ud til at jeg skal havde gjort det
Men heldigvis har jeg stadig det andet gamle instrument til at ligge som virker og viser præcis
Har dog overvejet om jeg skal havde et koso digital instrument på i stedet for.
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 212 Svar: 1.301
Jo tak for den positive respons :O)
Det universale instrument er der flere modeller af.
Her iblandt et af de populære Koso Rx1n og det nyere Rx2n mener jeg det hedder. Prøv det
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 212 Svar: 1.301
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 373 MC-er: 1 Emner: 497 Svar: 11.633
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 212 Svar: 1.301
Ja du kan købe dem på www.newtacho.de
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 15
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 212 Svar: 1.301
jeg vil næsten tro at de passer på din også da instrumentet ligner det samme på en din 900
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 212 Svar: 1.301
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 212 Svar: 1.301
Xj 600 med hvide urskiver