{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.551 visninger | Oprettet:

Hør, det kan da ikke passe:-) {{forumTopicSubject}}

er der virkelig ikke et par friske Tøffere, der deltager den 4.6.2011:

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=162300

<b>Vi mangler stadig masterkørere. </b>

<i>Det eneste den tjans består i er at være på de nævnte pladser i ordentlig tid, opkræve en halvtredser pr. deltager, binde et rødt bånd om armen på dem og så ellers eskortere dem til Karlslunde, hvor MOTO og jeg overtager dem(Jer).</i>

Efter Langelinie, guider jeg en tur rundt ad de Nordsjællandske veje, og så vi slutter med en kop kaffe hos mig.

Yderligere - der er mulighed for at tage et bette telt med og overnatte til søndag. Hyldegårdens Camping i Ganløse

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=162300

lægger gratis teltpladser til, til kørere med det røde bånd på - kom nu - det bliver kanonsjov:-)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hør, det kan da ikke passe:-)
  • #1   10. maj 2011 Hvis jeg har mandskab nok i forretningen, er jeg i Karlslunde og kører med flokken derfra.

    Hvad tid køres der fra Karlslunde Knud?


  • #2   10. maj 2011 Programmed alle tider er her:-)

    (link fjernet)


  • #3   2. jun 2011 Hej Knud.
    Forventer at møde op til turen fra Karlslunde. Vil gerne tage mod dit tilbud om efterfølgende Tøffetur og overnatning på campingpladsen i Ganløse. Oplys venligst adresse på campingpladsen.

    Jeg kører fra Ikast mellem 0700-0800 og ad de små veje til Karslunde (gidder ikke motorvej), hvorfor rollen som masterkører nok ikke er en god plan. Imidlertid kan jeg lave et indlæg på Tøffedyrenes hjemmeside, hvis der er nogle som er interesserede i at køre med langs route (slowfox). :0)

    Vi ses, omend ikke andet så på Langelinie.

    MVH
    René H.

    PS. har oprettet en tråd med turen.


  • #4   4. jun 2011 Jeg er med alligevel - har skaffet mig en akut feriedag .. smiley - Prøver at få kontakt til Rene for at tage den med tøffe-tempo, men ellers stiger jeg på ved Kildebjerg efter planen. Jeg vil gerne med på din tur bagefter Knud, hvis vi ikke støder på hinanden er mit tlf.nr 61 777 239

Kommentér på:
Hør, det kan da ikke passe:-)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce