1.904 visninger
|
Oprettet:
Kan det virkelig passe? {{forumTopicSubject}}
Kan det virkelig passe at en gammel Gixxer er federe end en Bandit?
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_udfordringer_vis.asp?challengeID=59321&LinkMode=MyCurrent&formsort=
mar 2005
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 3 Emner: 7 Svar: 442
Kunne fristes til at spørge, om en gammel HONDA er federe end en Bandit
http://motorcykelgalleri.dk/html/gal_udfordringer_vis.asp?challengeID=59345&formsort=
sep 2006
Følger: 19 Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 71 Svar: 489
Rart med lidt støtte.
Næh - Banditten er fedest Allan. Stemmen er sendt.
Det ser desværre ud til at den gaaaaamel gixxer er federe - ubegribeligt.
Har lige kørt over 600 km på Banditten siden fredag, og kørte gerne 300 igen i morgen. Det gør man sgu ikke på Gixxeren hvis man vil kunne gå dagen efter.
Kan det virkelig passe?