{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.970 visninger | Oprettet:

Faldt lige over dette. {{forumTopicSubject}}

Inspektion af ensretter/regulator på udvalgte Suzuki modeller
Kære Suzuki motorcykel ejer.

Ejer du en af følgende modeller/årgang, bedes du kontakte din autoriserede Suzuki MC forhandler for kontrol af ensretter/regulator.

GSX-R600 2008-2009

GSX-R750 2008-2009

GSX1300R 2008-2009

(SUZUKI anvender betegnelsen K8 for model 2008, K9 for model 2009.)

Du bedes oplyse stelnummeret (17 cifre) når du kontakter forhandleren. De vil straks kunne oplyse dig om dit køretøj er omfattet af denne kampagne.

En fejl i ensretter/regulator kan medføre at akkumulatoren ikke oplades tilstrækkeligt.

Kontrollen er gratis, - og skulle ensretteren/regulatoren være behæftet med fejl udskiftes denne uden beregning.



Opdateret 9. marts 2011


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Faldt lige over dette.
  • #2   23. maj 2011 Jesper Jesper .... Jesper.... he he. Ja. Vi to ved jo udemærket godt, at
    de der "lidt" ældre gennemprøvede GSX-R modeller, de kører jo bare. ;.)
    Men god joke.. He he...


  • #4   26. maj 2011 Hej. Jeg havde dette problem med ensretteren sidste år. Jeg fik den skiftet mod betaling hos Enghave Motor - 2100 kr. for ensretteren. Rimelig pebret, men kan jeg evt. Henvende mig og reklamere over dette?

  • #5   27. maj 2011 Hvis din mc er en af de modeller som er her.
    Så har Enghave motor taget røven på dig. Så må lige spørge dem om hvad fanden de bilder sig ind.

    På Bruun-Larsen & Søn Motorcykler. Skriver de, at det kontroleres og udskiftes uden beregning.

    Bruun-Larsen har en side på Facebook, der fandt jeg dette inlæg.

    (link fjernet)


  • #6   27. maj 2011 Mange tak for infoen. Jeg tror lige, at jeg skal have en alvorsord med dem.

  • #7   27. maj 2011 Kom lige til at tænke på, at det kunne jo være at de ikke kendte til dette problem sidste år. Så har de handlet i god tro. Men du burde så kunne få dine penge tilbage ???

Kommentér på:
Faldt lige over dette.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce