{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.514 visninger | Oprettet:

Ang. Honda cbr929 rr {{forumTopicSubject}}


Hej

Jeg har en cbr 929 rr fireblade til bane.

Den kan godt starte men det lyder ikke som om den går på alle cylindre. Jeg har pillet tændrørshætterne af og sat nye tændrør i da det ene ikke gnistede. Herefter har jeg så tjekket om der er gnist, og det er der. Så satte jeg dem i igen og prøvede at starte den op, der var ingen forskel. Jeg pillede så tændrørene ud igen og så dem. De to inderste dvs. cylinder 2 + 3 er tændrørene sorte mens de to yderste 1 + 4 er ligesom nye, men dog våde.

Når jeg starter den pisser der benzin ud mellem cylinder og tilspændingen af forrøret. (udstødningsporten)

Nogle der ved hvad den fejl kan være ??

Det ville være en kæmpe hjælp hvis i kunne hjælpe mig.

Venligst Mark. smiley


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ang. Honda cbr929 rr
Kommentér på:
Ang. Honda cbr929 rr

Annonce