1.801 visninger
|
Oprettet:
Kan det virkeligt passe??? {{forumTopicSubject}}
Nu har jeg i snart 2 mdr. haft min CBR 900 til salg, uden seriøse henvendelser, kan det virkeligt passe at ikke kan lade sig gøre at sælge sådan en, til trods for vejret er perfekt til mc kørsel...?
Er der noget galt med prisen, eller er det bare markedet generelt??
http://www.motorcykelgalleri.dk/mar_vis.aspx?MarID=93721
feb 2006
Følger: 26 Følgere: 24 MC-er: 2 Emner: 53 Svar: 165
Ja det ser jeg også selv som det største problem, at du f.eks. kan købe en SV 1000 til samme penge...
feb 2006
Følger: 26 Følgere: 24 MC-er: 2 Emner: 53 Svar: 165
mar 2007
Følger: 70 Følgere: 59 MC-er: 14 Emner: 202 Svar: 804
aug 2005
Følger: 68 Følgere: 54 MC-er: 4 Emner: 177 Svar: 1.682
nu må du aldrig sammenligne en blade med en sv1000 det er i hver sin klasse.
feb 2006
Følger: 26 Følgere: 24 MC-er: 2 Emner: 53 Svar: 165
aug 2005
Følger: 68 Følgere: 54 MC-er: 4 Emner: 177 Svar: 1.682
feb 2006
Følger: 26 Følgere: 24 MC-er: 2 Emner: 53 Svar: 165
Nej har ikke gjort det helt vilde for at komme af med endnu... kendte faktisk ikke 123mc....
Tak
feb 2006
Følger: 26 Følgere: 24 MC-er: 2 Emner: 53 Svar: 165
Kan det virkeligt passe???