772 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Køredag!"
Køredag
Hej Pink Ladies, Skal vi prøve at arrangere en køredag igen? Jeg trænger til at komme ud og lufte Suzukien :) Jeg er ikke helt sikker hvordan det her foregår, så jeg slynger nogle datoer ud: 2., 3....
Hej Pink Ladies, Skal vi prøve at arrangere en køredag igen? Jeg trænger til at komme ud og lufte Suzukien :) Jeg er ikke helt sikker hvordan det her foregår, så jeg slynger nogle datoer ud: 2., 3....
Skrevet af: Lena Elton S - 24. jun 2011
Dejlig køredag i dag :-)
hvad med jer andre ? Fået kørt lidt ? Imorgen skal vist bruges til at skrue lidt. Har nogle ting jeg skal have prøvet mht. min. Får at se om jeg kan samle det igen :-P
hvad med jer andre ? Fået kørt lidt ? Imorgen skal vist bruges til at skrue lidt. Har nogle ting jeg skal have prøvet mht. min. Får at se om jeg kan samle det igen :-P
Skrevet af: Brian *Assens* ! - 5. okt 2007
Køredag lørdag d. 9 juli??
Kalder alle Pink Ladies :0) Hvordan er tilslutningen til en køretur på lørdag?? :0) Jeg var ude at trille en lille tur i går aftes - det var skøøøøønt! <3
Kalder alle Pink Ladies :0) Hvordan er tilslutningen til en køretur på lørdag?? :0) Jeg var ude at trille en lille tur i går aftes - det var skøøøøønt! <3
Skrevet af: BanditBikerBabe K - 6. jul 2011
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Ophængning af lamper. 1.120 kr.
- Help me build IKEA cupboard LASTARE 60*62*200cm 210 kr.
- Ret døre der ikke kan lukke 2.140 kr.
- Fjernelse af hvepsebo i redekasse 830 kr.
- Save 4 sengeben af 350 kr.
- Hækkeklipning 3.500 kr.
jun 2010
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 1 Svar: 33
apr 2010
Følger: 54 Følgere: 49 MC-er: 2 Emner: 81 Svar: 368
Jeg tænker omkring frokosttid?
apr 2010
Det er bare dejligt at have dig
No problem - der bliver garanteret masser af andre ture :-))
nov 2010
Følger: 19 Følgere: 18 Emner: 8 Svar: 275
Den 18 juni afholder Templar Knights MC. Club, træf til fordel for kræftramte børn.
De har opsamling i Roskilde, Hornbæk og Karlslunde med ankomst kl: ca 12:30 på Rigshospitalet.
Måske det er noget i har lyst til at deltage i ? Jeg er i hvert fald at finde derinde. Kan jo ikke køre rundt med jer andre endnu.
For yderligere information om MC. gruppen og opsamlingstider kan i gå ind på deres hjemmeside.
www.templarknightsmc.dk
Håber vi ses.
kærligst og knus fra Sus :o)
nov 2010
Følger: 19 Følgere: 18 Emner: 8 Svar: 275
Det gør mig ondt at høre du er mor til et cancerramt barn. Håber inderligt at prognosen er go'
Jeg arbejder i sundhedsvæsenet, og har selv arbejdet på RH. En veninde til mig har arbejdet på 5053 for en del år siden.
For mig er det en naturlig ting at deltage i den slags arrangementer.
Jeg vil ønske jer en rigtig dejlig tur til Høvelte og go' bedring. :o)
knus fra Sus :o)
apr 2010
Mama Rosa > jeg opretter en ny tråd med dette emne, så vi kan samle flest muligt, er du sød at lave et indlæg med så meget info som muligt??
Køredag!